網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月13日 星期一

大鼻子似足老竇 周汶錡BB中文名叫雷棨宇 周汶錡,





其他影片:>>






周汶錡(Kathy)同佢個法籍老公Julien Lepeu嘅愛情結晶品Jacques今個月3號出咗世,Kathy同B仔出咗院返咗屋企休息。B仔相終於有得睇啦,Kathy發咗4張B仔相,當中有Jacques一日大時,同爹哋Julien情深互望,之後仲有BB兩日大同三日大嘅相,貪靚嘅Kathy就未有見樣。BB Jacques個樣似足爹哋,眼大大、雙眼皮深深、仲有個大鼻仔,而佢嗰尖尖下巴仔就似Kathy。

Kathy搵相士幫囝囝改咗中文名了,叫雷棨宇,佢講返生B過程:「生仔過程比想像中唔太辛苦,之前好驚好痛,過程非常順利,亦唔覺得痛。」佢就話仲未習慣做媽咪嘅感覺,不過好彩有陪月,就可以24小時照顧BB:「BB都係食奶同喊,其餘時間都係瞓覺,0依家仲未識同佢換片同沖涼,都係學習中。」BB似足老公,佢話老公就好鍾意餵奶,同BB換片,同埋做咗阿姨嘅周麗淇就最關心BB,每日都問住BB嘅動向:「佢唔喺香港就要我send啲相畀佢。」

講到個B仔樣,Kathy話囝囝似老公,又有人話似老爺,佢笑言BB好鍾意瞓覺發夢時笑,嗰笑容似佢。Kathy老爺同奶奶喺B仔出世第一天已經飛嚟香港探孫仔,仲話收咗好多禮物,笑言B仔衫遲啲會多過佢。

而啱啱Kathy就貼咗佢同老公同埋囝囝嘅一家三口相上IG,兩公婆好冧咁望住囝囝,好溫馨啊!

一齊望住BB,好sweet! Day 1,出世望實爹哋! Day 2,嗰鼻仔、眼仔好大!
Day 3 Day 3,發夢都識笑,似Kathy多笑容。 星期三先出院。
Julien用毛巾包到實! (資料圖片) (資料圖片) (周汶錡Instagram)
(周汶錡Instagram) (周汶錡Instagram)
鍾意就快D Share啦!