掃呢頁CODE去手機

2015年7月12日 星期日

葉翠翠出嫁 逼老公食蟲 翠翠,葉翠翠,



葉翠翠出嫁 逼老公食蟲



其他影片:>>






葉翠翠戴后冠出嫁 逼老公食成盤蟲

曾被指愛釣金龜的葉翠翠,經歷過連番感情挫敗後終於醒覺,寧要愛情不要麵包,去年翠翠邂逅了中產男友周曉東,縱使男友曾結婚並有一女,翠翠也愛得死心塌地,拍拖僅10個月便決心下嫁。一對新人昨在中環舉行婚禮,翠翠要老公表決心,不惜逼老公狂吞整盤昆蟲,包括蠍子及鹹竹蜂等,翠翠最終在歡笑聲中由葉小姐變成周太。

現年33歲的05年港姐冠軍葉翠翠,昨日跟拍拖10個月的建築師兼公司副董事男友周曉東(Raymond)拉埋天窗,二人於中環四季酒店註冊結婚及擺喜酒,筵開三十二席。婚宴上翠翠戴上當年港姐冠軍的后冠與老公切餅及合巹交杯 ,重現港姐的風采。

婚宴場地外以花牆作佈景,穿上白色低胸婚紗的翠翠,於下午5時許挽着老公臂彎,現身切蛋糕給傳媒拍照,幸福滿瀉。不過,除新娘子三吋事業線吸睛外,她手上的翡翠、珍珠、三卡鑽石和紅寶石戒指同樣養眼。



【新人出巡】

■穿上養眼低胸婚紗的葉翠翠,昨與老公Raymond在花牆前甜蜜合照,手上戴着三卡求婚鑽戒及翡翠、珍珠和紅寶戒指。

攝影:沈健程



【蝦碌誓詞】

■宣誓時一對新人講到「甩甩咳咳」,幸戴婚戒時未有蝦碌。



【后冠重現】

■婚宴上翠翠戴上港姐后冠跟老公咀嘴及合巹交杯。

婚前一夜反傳統

一對新人應傳媒要求嘴對嘴合照,其後翠翠受訪,透露珍珠及翡翠戒指是奶奶送贈,鑽戒則為求婚戒指。接新娘要過關斬將,翠翠老公當然也不例外,翠翠說:「我哋玩個日本遊戲,喺飲管放咗少少昆蟲,有蠍子、鹹竹蜂同埋海馬等等,雙方鬥大力吹,但我老公狂贏,我覺得唔得,佢要排除萬難娶我㗎嘛,所以我要佢食咗剩低嗰盤昆蟲,我先至出嚟見佢。」有何感動場面?翠翠笑說:「講愛的宣言時,我有啲『甩咳』,搞到我喺度笑,好多人覺得講誓詞會感動到喊,點知老公又係講到『甩甩咳咳』,搞到我又喺度笑,所以我問自己結婚過程冇喊係咪一個遺憾呢?不過今晚可能會喊都唔定㗎。今晚我會同大家分享同媽媽點滴,以及同男朋友相處嘅嘢,因為佢識咗我之後都好大壓力。」

新人結婚前一夜往往分開不見面,但翠翠卻反傳統一齊過夜:「自己唔係一個傳統嘅人,冇所謂啦,噚晚上頭儀式有啲甩漏,又唔記得點蠟燭,準備啲湯丸又有問題,所以剩係聽一梳梳到尾都聽咗四次,不過都好開心。今晚擺三十二圍,其中兩圍圈中人,舊年媽咪喪禮冇通知啲藝人去,但啲藝人對我好好,去咗媽咪喪禮度,所以今次希望同佢哋分享番。」婚後可努力造人?翠翠表示不會:「同老公有共識,想過二人世界先!」

採訪:卓寶花



【深情咀嘴】

鍾意就快D Share啦!