掃呢頁CODE去手機

2015年7月12日 星期日

周慧敏打風照飛台灣撐 古巨基跪謝女神 古巨基,周慧敏,





其他影片:>>






有基仔出現嘅地方,好多時都會見到周慧敏,究竟咩事搞到基仔下跪?男兒膝下有黃金啊!

早前蓮花駕到,令廣大市民提早半日收工,不過就搞到喺台灣舉行新歌演唱會嘅基仔心驚驚;但等咗四年再出國語專輯,再大風都影響唔到架喇!

雖然打風,但基仔好友兼女神周慧敏依然飛到去撐場,令佢相當「滾動」:「無論我在任何的一些重要的時候,Vivian都會出來相助我:像我之前在上海開的時裝騷,她幫我走騷;我在香港開的餅店開幕,她又來支持我;今天我在這邊開音樂會,打颱風她都飛過來(台灣),我真的要向女神跪謝。」

呢個基仔,除咗將女神捧上天,亦兜個圈讚埋自己:「大家都常常問她保養的方式,我覺得因為唯一一個原因就是聽好聽的音樂,就能保養的非常好!」

而除咗Vivian,王子都突然現身送上大驚喜,送上自家品牌服飾:「我連你女兒跟兒子都先幫你備好,可能不夠,所以先基仔哥跟Lorraine姐的,還有一個兒子一個女兒,以後再生再給。」認真鬼馬啊!
鍾意就快D Share啦!