掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

陳瀅 40萬跑車周街擺 [FACE - 430] 陳瀅,MF,



陳瀅去新城做訪問,架車就求其泊喺黃埔街頭,泊咗兩個鐘但都冇人鎖車或抄牌,靚女係唔同啲嘅!

全知言

陳瀅 40萬跑車周街擺

呢期陳瀅多新聞,係咁易流出幾張寫真集相出街,已經攪到班宅男話不行了,靚女係咪有特權?唔使講都知啦,陳瀅自己都知,早前陳瀅同經理人去新城做訪問,期間就是但咁將架價值 40幾萬嘅 Audi跑車泊埋一邊就算。眾所周知黃埔周街泊車好危險,但陳瀅冇理照泊,成兩個鐘後先攞番架車,奇怪就係冇抄到牌又冇人鎖佢車喎,之後仲車埋好姊妹何雁詩一齊去玩添。其實黃埔周圍有停車場,陳瀅行幾步咪安全又合法囉!

陳瀅又戴帽又黑超,着衫又包到冚咁,但依然有長腿睇,係咪好白滑呢?

做完訪問陳瀅就去接咗好朋友何雁詩,何雁詩素顏出動,真係唔係好認得喎!

陳瀅出寫真,成班仔流晒口水。

鍾意就快D Share啦!