掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

講毒宣言 [FACE - 430 - 大專校園] MF,



王宗堯:

Hair:Hei@Xenter

Make-up: Aster Pang

Styling:DKNY, Ted Baker

方健儀:

Hair Vincent Yeung@Rvsstyling

Make-up: Katherine Lo

Styling:Ziztar

U人攻略

講毒宣言

今時今日做藝人,淨係出騷跑通告唔夠嘅。要個個認得你,叫得出你個名,夠「毒」都好緊要!講緊嘅「毒」當然唔係對住部電話轉珠嗰種,而係要緊貼 fb、 ig各個社交平台,成日有嘢 update比人睇。

自從「淡定姐」方健儀離開大台同廉署後,又教書又做皮革,幾乎日日 fb都有嘢更新,多 job多到接唔停,仲忙過以前做主播。

同方健儀不遑多讓的王宗堯一樣接 job接到手軟,加上男神撐佔中 po fb唔怕被封殺,想做就做,有樣有諗法,被封為新一代男神是常識吧。男神對才女,梗係最好互問互答

唔扮 做自己

藝人大多避談政治,肯講嘅唔多,上街更加數得出,王宗堯係其中一人,佔中堅上街支持,受網民歡迎好正路!

方:方健儀 王:王宗堯

方:點睇香港嘅 YouTuber?

王:其實香港 YouTuber幾得意,佢哋每個都好有特色。有教美容、講時裝、或者專搞爛 gag, YouTuber Ming仔、小花都係我啲朋友,我都有訂閱佢哋嘅 channel,間唔時開嚟睇,不過都係娛樂性質為主,因為其實入面都無聊嘅,冇咩資訊攞到嘅,但就可以笑一餐,放鬆一下!

王宗堯要做自己,所以唔只喺街食魚蛋粉,連食煙都冇有怕,不過吸煙危害健康,食少啲

方:睇到負評會唔會難過?

王:我咩網都睇,(包括高登)包括對我嘅正評同負評,最好笑係有人會問點解呢個人會突然彈起,話我平平無奇亦都冇睇過我嘅作品,唔明點解要識王宗堯呢個人,睇到啲負評,我又唔會唔開心喎!我又唔係奧巴馬同習近平,不過佢冇睇過我嘅作品,應該好少出街,話晒最近我出街都經常撞到我自己,巴士、港鐵、行過街燈箱都會見到自己,其實幾開心,以前我會覺得我只係個演員,有角色我就做,成日會匿埋喺角色後面,𠵱家就多咗要面對自己,不過我依然係我,會繼續踢拖、着背心短褲行銅鑼灣食魚蛋粉。

活到老 學到老

為咗跟同學有話題,方健儀上網惡補連高登一樣照煲,真係活到老學到老!

王:做老師要上高登?

方:高登我都會睇,起碼知道啲潮語係咩,不過有時都好 out,最近拍政府宣傳片,要用啲高登潮語,書面語係「是咁的」,高登真係講「是咁的」,我自己就懶叻就講「係咁嘅」,之後人哋就會話我講錯咗,正讀應該「是咁的」,嗰一刻我覺得好瘀!以𠵱家做老師都幾辛苦,唔可以好無知,所以會要用好多時間備課,上網搵番啲新聞片,上 YouTube睇番啲同行值得學生學習嘅片。

方健儀喺城大任教,算係受歡迎講師之一,校方為滿足學生索性加學生名額,十足歌手個唱加場咁!

王: 90後嘅學生有咩特質?

方:𠵱家啲學生互動性好強,同以前好唔同,佢哋唔單單聽你講嘢,仲會問番你問題,有時候可能問到一啲你唔識嘅。以前我哋對住教授,閒閒哋大你十幾年人,人生經驗豐富你唔敢挑戰佢。但𠵱家資訊太發達,雖然我都後生,但我冇佢哋咁快,有時都畀佢哋大到,所以每次教書我備課都備得好足。

撰文:葉浩婷

攝影:崔百祥

鍾意就快D Share啦!