掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

樂基兒遊法國做筍工 [FACE - 430] 樂基兒,基兒,MF,



全知言

樂基兒遊法國做筍工

樂基兒嘅人生,全知言都幾羡慕,雖然同黎明離婚,但之後都有不少兵仔,工作更加寫意,得閒就出騷賺番十幾萬,最近就為 now102台拍攝旅遊特輯, Gaile喺特輯入面喺法國打工,表面要去鞋廠整鞋,又去做下車衣女工,但其實同度假差唔多,而 Gaile身形就愈嚟愈 fit,聽劇組講 Gaile堅持每日做 yoga,就算拍外景都會就地做 yoga,不過呢啲野外 yoga機會只屬於 Gaile啦,你試下喺香港拍外景,一 roll機幾百人用手機圍住你,你仲邊有閒情做 yoga吖!樂基兒呢啲筍工真係打一世都願。

戲組話 Gaile日日都要做瑜伽,就算拍外景都要做,邊有工可以咁舒服㗎?真係恨死人咩!

樂基兒去法國學整鞋車衫,睇佢個樣就知係好舒服,你估係大陸嗰啲搵命搏真人騷咩?辛苦工? Gaile得鬼閒同你做!

鍾意就快D Share啦!