掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

母女檔 體操 look代言  Celine媽推復出 美心妹妹萌爆上免費運動班 [FACE - 430] Celine,楊鎧凝,美心妹妹,MF,



16/8首度現身

美心妹妹同細佬一齊去九龍灣上堂,冇見一排,好似高咗又曬黑咗!

真面目

母女檔 體操 look代言  Celine媽推復出 美心妹妹萌爆上免費運動班

「美心妹妹」楊鎧凝( Celine)上月趁書展出寫真,點知內頁部份照片被斥意識不良,結果寫真被抽起冇得賣、攝影師被重案組調查, Celine媽李珈珈更被千夫所指,要立即暫停「美心妹妹」所有工作。

打算出書賺番筆,最後搞到一鑊泡。 Celine媽趁事件慢慢丟淡,急不及待推「美心妹妹」復出。繼早前同吳業坤拍廣告同出席公開活動,週日( 16日)下午, Celine媽帶住一對仔女去由美心妹妹着體操衫做代言的「橡果學園」打免費籃球,期間 Celine表現活潑精靈,似乎對寫真風波開始淡忘。

難得 Celine走出陰影,咪再當個女係搖錢樹喇!

14/7最後公開露面

上月 14日宣傳寫真集,已經係美心妹妹最後一次公開蒲頭。《蘋果日報》圖片

上月 28日踏入 7歲的「美心妹妹」 Celine,早前受寫真風波影響,取消所有工作及活動,即使日前公開為一個書法比賽做嘉賓,都冇邀請記者採訪。

對鏡擺 pose賣萌

潛水 1個月, Celine妹妹終於現真身!週日( 16日)下午, Celine由父母帶住,同細佬一齊搭的士由何文田寓所往九龍灣。落車時, Celine父母警覺地周圍望,反而美心妹妹如常跳來跳去,相當活潑。

搭𨋢期間, Celine動作多多,一時對鏡擺 pose,一時嘟嘴賣萌,未有如 Celine媽接受《東張西望》訪問時所講般情緒低落,「佢好唔開心,話想打爆個電視!」之後三人直接進入大廈內一間名為「橡果學園」的教室,教室門口正正貼了由美心妹妹着住體操衫拍攝的宣傳海報。據知兩姐弟定期上去學興趣班,跳舞、魔術、籃球都有,由於 Celine妹妹係代言人,可以免費上堂。

甚少陪囡囡出活動的 Celine爸,當日做埋「食蕉」睇水。

阿媽見到記者即發難,反而美心妹妹笑對鏡頭,又幾有大將之風喎!

阿媽發惡

搭𨋢都要對鏡嘟嘴擺 pose,果然有潛質食娛圈飯!

喊晒訪問博洗底

上月 28日係 Celine 7歲生日,「星媽」當然要把握機會擺相上網 keep下人氣。網上圖片

上堂近 1個鐘落樓走人, Celine爸爸一早 call定的士在卸貨區等候。見到本刊記者, Celine媽即時發惡,更試圖以的士門撞開記者,相反安坐車內的 Celine妹妹非常淡定,仲識對住鏡頭笑添!

有傳 Celine媽當囡囡係搖錢樹,至今已大賺 300萬。為了盡快讓阿女繼續生金蛋, Celine媽早前開始鋪路,低調幫 Celine接廣告,又出席唔邀請傳媒的公開活動。上週接受大台訪問喊晒話失眠同出街唔敢望人,分明係想洗底博同情,企圖以受害者身份幫女復出!發生咁大件事都唔好好反省,唔知遲下會唔會推埋個細仔做童星呢?

主打各類運動課程的「橡果學園」,有足球、籃球、體操、跆拳道等興趣班,以籃球班為例, 9節 1小時課程要$1,440,價錢唔算太貴。

「橡果學園」由美心妹妹做生招牌,主打運動課程。

網上圖片

校啱時間繼續賺

美心妹妹停工 1個月,肯定賺少好多,破過產的 Celine媽當然要盡快收復失地,洗底再推囡囡出山

唔請記者

上週六(15日)去馬鞍山為一個書法比賽做嘉賓,講明唔可以有記者到場採訪,錢照搵但唔想煩。網上圖片

大台喊晒

獨家接受大台訪問,喊晒口話自己經常失眠,又話阿女受事件影響好唔開心,想打爆電視洩忿。電視畫面

秘接廣告

明知一出現會成為追訪目標,於是低調幫囡囡接 job,上月尾與吳業坤一齊拍新廣告。網上圖片

採訪、撰文:娛樂組

攝影:娛樂突發組

鍾意就快D Share啦!