掃呢頁CODE去手機

2015年8月18日 星期二

預產期為明年元旦 姚樂怡陀B 患皮膚敏感 姚樂怡,





其他影片:>>






姚樂怡話自己冇作嘔。(姚樂怡微博圖片)

早前有傳姚樂怡懷孕,但可能怕小器嘅關係,所以佢一直都冇承認過,直至今日,姚樂怡喺微博貼咗張大肚嘅相,可以大大聲宣布自己已經有咗四個幾月身孕喇。

而本報記者今日打去恭喜姚樂怡,佢就話自己好開心同期待,佢就話未知係男仔定女仔,佢仲話預產期係明年一月一日,姚樂怡表示:「同我睇婦科醫生一樣,都係一月一日,聽聞一月一日小朋友好聰明,唔知呀,要近小小日子先知,可能會早少少未定,但預產期係一月一日。」

問到佢有冇作嘔呢啲懷孕跡象?佢就話:「頭三個月都冇作嘔,但就有其他嘢,冇作嘔,食唔到其他嘢,所以頭兩三個月反而瘦咗五六磅,因為個肚一到六點鐘,係好準時脹,好似飲完可樂會『嗝』,一晚五六十下,頂到食唔到嘢,冇胃口,係過咗三個月好啲,但跟住就皮膚敏感,睇咗兩個皮膚專科醫生,都話冇辦法喇,好多孕婦都會皮膚敏感,因為荷爾蒙唔同咗,仲記得睇其中一個皮膚醫生,佢仲話可能要痕到生為止,因為好多大肚婆都係咁,荷爾蒙問題,荷爾蒙越來越多,會越來越痕。」

姚樂怡續說:「我話咁點算?醫生話唔敢畀類固醇嘅藥我食,適量可以畀我搽,但治唔到個底,佢話痕到生為止,我即刻喺診所喊,連續五日都瞓唔到,每晚total瞓幾個鐘,個幾鐘醒一次,係痕醒,個幾鐘醒一次再搽藥膏,之後要用冰敷,等佢唔好咁痕,連續五日都喺咁,即係嚟緊五六個月都痕到冇得瞓,人都癲,好彩後來遇到有人介紹一隻冇類固醇cream,搽咗一星期就好返,真係感恩,如果真係五六個月冇得瞓,精神壓力幾大,對BB都唔好。」

姚樂怡又話生BB係大project:「雖然我冇嘔,但好多問題,一係成口痱滋,但唔可以搽藥用嘢,變咗要用鹽水漱口,痱滋好完又生,醫生話好多孕婦都係咁。」

鍾意就快D Share啦!