掃呢頁CODE去手機

2015年8月18日 星期二

專用髮型師受傷 徐濠縈:Ben對腳不停流血 徐濠縈,





其他影片:>>






徐濠縈同何超儀專用髮型師Ben Lee昨晚在泰國爆炸中受傷,今早在Instagram貼出身在醫院的照片報平安,並表示他一位朋友及一位同行親人在事件中離世。

徐濠縈接受本報電話訪問,她表示:「噚晚凌晨同過Ben聯絡,佢打嚟求救。」徐濠縈稱對方先問有沒有相熟的當地人幫手搵醫院,當Ben女友指,事發時Ben同女友、女友的「cousin」及一名友人於四面佛拜神,他們原本於明日返港,怎料發生意外。

阿徐亦有跟Ben聯絡,Ben在電話中夾雜喊聲,不斷話好shock,好驚,阿徐指自己同Ben好close,陳奕迅(Eason)、何超儀(Josie)、Eric Kwok亦致電給Ben安慰。

阿徐轉述與Ben女友電話對話,表示:「佢哋聽到爆炸一聲,個個彈晒落地下,現場好混亂,佢同cousin失去聯絡,見到地下有屍體。由於現場太混亂,Ben同Ben女友自行搵車去醫院救助,當時已同Ben女友cousin失去聯絡。」阿徐又指,Ben對腳不停流血,同Ben女友去第一間醫院冇人理,因為醫院處理緊更嚴重的case,佢哋再去第二間醫院,醫生幫Ben對腳做手術攞番碎片出嚟,應該要留院兩、三日。

鍾意就快D Share啦!