掃呢頁CODE去手機

2015年8月6日 星期四

發哥笑言:老婆每日只放幾百蚊喺我銀包咋! 發哥,周潤發,





其他影片:>>






美國財經雜誌《福布斯》(Forbes)近日公佈去年6月至今年6月,統計嘅2015年全球最高收入男星(The World's Highest-Paid Actors 2015),可能美國方面更加重視華人市場,呢個年度將華人演員納入統計之列,今年有三位華人男星首次打入呢個榜。

去年只拍過一部《天將雄獅》嘅成龍,以5,000萬美元(約3.9億港元)的收入名列第二,第一位就係拍攝《復仇者聯盟2:奧創紀元》(Avengers:Age of Ultron)嘅美國男星羅拔唐尼(Robert Downey Jr.),以8,000萬美元(約6.2億港元)奪得冠軍寶座。

周潤發亦以1,800萬美元(約1.4億港元)收入排第24位,報道指佢係因《賭城風雲2》吸金。其實上年發哥仲有套《西遊記之大鬧天宮》收2,500萬人仔片酬,而《賭城風雲2》就更加有3,000萬人仔,仲未計佢兩套片都有約營利8%分紅,而兩套片於內地都各大收約10億人仔,真係好和味!不過,福布斯的計算方法,係由去年6月計到今年6月,所以《西遊記之大鬧天宮》片酬並未計算入內。

今日發哥回應本報時笑言:「咁畀面呀!但我鬼知自己一年有幾錢收入咩!我啲財政全部由老婆管理,老婆每日只放幾百蚊喺我銀包咋!不過基本上我每日都冇乜點使現金。」而劉德華就以1,300萬美元(約1億港元),排第33位。

鍾意就快D Share啦!