掃呢頁CODE去手機

2015年8月6日 星期四

《巨人》特技化妝 足本睇謝安琪變阿婆 謝安琪,





其他影片:>>






謝安琪(Kay)貴為「高登女神」,不過最近形象一變再變。早排有指佢肥到好似有咗,尋日(8月4日)又突然坐時光機,穿越到幾十年後變咗個阿婆!成面皺紋真係令一眾巴打心都碎呀!

原來佢為咗慶祝入行10周年,將會開「Missing Kay拾回」巡迴演唱會,首站會喺澳門舉行。咁有紀念意義,Ka就搵嚟搵咗曾為《進擊的巨人》真人版電影設計「巨人」嘅日本特技化妝師Jiro,率領佢嘅團隊專程到港,用3粒鐘化Kay呢個老妝。

化妝過程一絲不苟,完全唔用頭套同矽膠,只係靠特技化妝將Ka變成老人家。先打底,營造阿婆暗啞皮膚、再畫上深淺皺紋,連眼珠都要化妝,認真細心!

最後,阿Kay都好滿意妝容,喺Facebok感嘆話:「無論再過多少個十年,我仍是我。我會記得,我真心的為你唱過我的歌。」。
鍾意就快D Share啦!