掃呢頁CODE去手機

2015年8月6日 星期四

反口覆舌 無綫反口  Kelly吳雨霏撞板 [壹週刊 - 1326] Kelly,無綫,吳雨,吳雨霏,陳慧琳,M1,



探熱針

反口覆舌 無綫反口  Kelly吳雨霏撞板

閂埋門一家親的無綫,綜藝節目極度環保,鄭俊弘、吳若希、許廷鏗重複又重複,睇到觀眾叫救命。唔想收視愈插愈低,監製麥鎮東主動向環球唱片借將,成功得到陳慧琳、吳雨霏、盧冠廷幫手做下個月舉行的《星光熠熠耀保良》表演嘉賓。點知大台高層余詠珊又反口,突然飛起 Kelly同吳雨霏,出爾反爾,再次辣着環球。

敲門借將

喜歡自己人玩晒的余詠珊,老公何哲圖旗下唱片公司歌手,包攬大小音樂節目,一三年更上埋船,主理無綫唱片部「星夢娛樂」,無綫的音樂頒獎禮,「星夢」打橫行,獎項凌駕環球、東亞、英皇。

一直與無綫友好的英皇娛樂,近年亦冇啖好食,更一度反目,絕跡大台,綜藝節目要靠老牌歌手撐二打六,零大牌收視插水。

下月二十六日在紅館舉行的《星光熠熠耀保良》,是無綫年度大騷,監製麥鎮東為交功課,早於六月已向各大唱片公司敲門借將,當中包括有不少紅人在手的環球唱片。

「監製主動搵環球嗰邊幫手,對方亦即時做嘢度期,最後俾咗 Kelly、 Kary、盧冠廷同 Robynn& Kendy我哋。點知去到上個月底,突然話唔使環球歌手做個騷!」一名無綫人說。

Kelly同吳雨霏好心肯放期做《星光熠熠耀保良》,點知大台高層玩小器,將二人飛出局。

有無綫撐腰,吳若希憑多首洗腦

歌上位,成為大騷台柱。

無綫成立「星夢娛樂」,明正言順捧自己友,余詠珊老公何哲圖(箭嘴)更擔任 CEO。

高層玩嘢

據了解,無綫突然反口,全因高層余詠珊玩嘢。

「 Sandy話環球歌手一直唔肯簽歌星合約,年底頒獎禮亦唔肯撐場,所以無理由搵佢哋出大騷喎!」

度完期又話唔要,環球唱片對於大台出爾反爾,亦感不滿。

「 Kelly年底要開演唱會,已經忙緊籌備, Kary結完婚返嚟亦有好多工作要還債,佢兩個唔係得閒冇嘢做,無綫浪費我哋時間,以後再話要攞人幫手,真係要認真考慮。」一名環球員工說。

以往有唔少紅人撐場的《星光熠熠耀保良》, 02年便有劉華跳拉丁舞,以及 09年 Eason與 Mr.合唱。

有殼王撐,余詠珊入主綜藝科後,節目收視有跌冇升。

損人不利己

四大唱片 13年與無綫破冰。

09年,無綫與環球、華納、 EMI及 Sony四大唱片公司因版稅問題鬧翻,互不讓步,大牌歌手陳慧琳、陳奕迅、李克勤等天王天后全面被封殺,大台頒獎禮食白果外,各大型節目亦再冇紅星。損人不利己!大台唯有硬捧自己友「巨聲幫」;糾纏超過三年, 13年初,大台新主殼王陳國強出手成功和解,雙方作出讓步,版稅加幅減一半。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextb@nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!