掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

孫慧雪甩拖考慮性感上位 孫慧雪,

孫慧雪承認剛剛分手,惟有寄情工作。

孫慧雪甩拖考慮性感上位

深受網民歡迎的孫慧雪憑無綫劇《四個女仔三個Bar》的港女角色獲讚演技出色,早前被指與「有米男」楊振源蜜運。昨日她接受訪問時承認甩拖,但絕不是楊振源:「啱啱分手,依家發覺大家唔同世界,唔係可以一齊行到將來,同對方都拍拖三、四年,目前專心工作,期待有個好嘅。(係咪楊振源?)唔係,係正常返office工。(性格不合?)唔想再提。(好傷?)我每次都好認真,所以好傷。」

正拍新劇《純熟意外》的阿雪透露飾演0靚模,將與楊潮凱有五場親熱及床戲。提到無綫一眾咪神彈出,擁C Cup上圍的阿雪笑謂:「我唔夠佢哋嚟,要從另一條路線殺出,我要行氣質路線,佢哋太強,自己唔夠嚟就收埋。(性感可以急速上位。)咁我考慮吓先,如果公司或劇情需要都會。」她又自認宅女,愛在家睇動漫,自言從未去過遊船河,游水亦要穿短褲,相當保守。

鍾意就快D Share啦!