掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

陳婉衡「超強」上位拋胸身價升 陳婉衡,

陳婉衡落水前先做瑜伽熱身。

陳婉衡「超強」上位拋胸身價升

無綫咪神代代有!近期憑節目《超強選擇1分鐘》彈出的咪神張秀文與「36E超強導彈」陳婉衡(Alycia)齊齊彈起,被無綫力捧!人氣兼身價急升的Alycia日前更於沙灘中「大解放」,與哥哥大歎日光浴、玩波波,期間更惹來男泳客舉機狂影,果然「超強吸睛分分鐘」!

無綫藝員眾多,一向不乏爆乳咪神!無綫為明年巴西里約熱內盧奧運作準備,打造最強女團「U20」迎奧運,以前港姐冠軍陳庭欣為首,與節目《超強選擇1分鐘》熱爆的咪神齊齊特訓,成為全能的奧運Angel。有料之人張秀文於《超》中憑逼爆巨乳水着玩遊戲「凸」圍而出,其後再有「36E超強導彈」陳婉衡(Alycia)後來居上,雙雙成為無綫新一代咪神。

哥哥出口護駕

齊齊熱爆宅男界的張秀文及Alycia人氣和身價急升!據知現在Alycia單是行泳衣騷的騷價至少四萬元,可謂有價有市!人氣急升的Alycia,日前被拍得於淺水灣大解放,以三點式上陣與男友人大歎日光浴。身材火辣的她更於沙灘玩瑜伽拉筋,大晒36E超強導彈。

不介意性感的陳婉衡人氣與身價齊齊急升。
  • 不介意性感的陳婉衡人氣與身價齊齊急升。
陳婉衡濕身拋波,與陽光玩遊戲。
  • 陳婉衡濕身拋波,與陽光玩遊戲。
身材火辣的陳婉衡吸引途人舉機影相。
  • 身材火辣的陳婉衡吸引途人舉機影相。

期間Alycia惹來不少男泳客「超強吸睛分分鐘」,不斷行注目禮兼舉機狂影,幸得男友人出口護駕:「唔好意思,唔好影喇。」該男友人猶如G4上身,無論曬太陽或落水打波都寸步不離跟到實。

陳婉衡與哥哥感情要好,不停玩自拍。
  • 陳婉衡與哥哥感情要好,不停玩自拍。
陳婉衡與林盛斌合作《超強選擇1分鐘》而人氣急升。
  • 陳婉衡與林盛斌合作《超強選擇1分鐘》而人氣急升。

Alycia昨日接受本報電話訪問時指該男友人其實是哥哥:「其實嗰個係我阿哥嚟0架!因為本身我想要啲健康膚色,所以就拉埋佢一齊曬太陽,我哋由細到大感情都好好。(哥哥全程貼身保護你?)咁佢不嬲都好保護我、好錫我嘅,緊張我都係好正常。」

盼30歲前買樓

對於被指騷價急升,Alycia謙稱多謝大家捧場,承認騷價確實有升,並揚言希望30歲前做業主:「升咗啲啲啦,搵多咗錢係開心嘅,不過更開心嘅係多咗好多關於運動品牌嘅客戶搵我,因為我本身都好注重fitness(健身)呢方面。價錢呢方面都係公司幫我傾,其實多咗job做已經好開心,愈忙愈開心。我都會繼續努力,賺多啲,慳啲使,希望可以喺30歲前買到樓。」她透露稍後會到韓國為無綫拍旅遊節目。

文:專案組

鍾意就快D Share啦!