掃呢頁CODE去手機

2015年8月3日 星期一

朱晨麗買七百萬單位 舊緋聞男友李逸朗:都係畀咗首期啫 李逸朗,朱晨麗,



朱晨麗買七百萬單位 舊緋聞男友李逸朗:都係畀咗首期啫

2015-08-02 23:27:00



(攝影:仇志德)

朱晨麗今日被指突然富貴,而今日同佢傳過緋聞嘅李逸朗就喺尖沙嘴拍電影《男極探射橙》,問到佢點睇朱晨麗被指突然富貴,佢就話:「吓,好耐架喎,又有再講咩?」朱晨麗又被指坐頭等、又買樓,李逸朗就話:「早前一段時間同佢有聯絡,知佢為咗個旅行儲咗錢好耐,而買樓佢都係畀咗首期啫,知道佢努力咗咁多年,唔應該懷疑佢,呢啲嘢好正常,我就好相信佢,唔係咁嘅新聞,佢都拼搏咗好多年。」問到佢點解咁清楚,佢就話因為佢嗰段時間有聯絡。

而Eddie都有份演呢套電影,問到佢同朱慧敏嘅事,佢就話:「都keep住有溝通,但感情嘅嘢我就唔答喇。」問到朱慧敏有冇嚟探班,佢就話一向都冇。



李逸朗話指朱晨麗為咗個旅行儲咗錢好耐。





Eddie話唔答感情嘅事。



鍾意就快D Share啦!