掃呢頁CODE去手機

2015年8月31日 星期一

區文詩一炮過擲七十萬東京置業 區文詩,



區文詩自爆在東京花了約六、七十萬置業。

next 1/1 pre

仲要一炮過買添。

next 1/1 pre

區文詩

next 1/1 pre

藝人區文詩(Angela)出席一個彈床樂園活動,她表示玩彈床已有半年,是將平時做的運動,如舉啞鈴,跳士的舞的動作都搬上彈床做,比平時運動辛苦多倍,可以鍛煉心肺功能。

至於Angela稱剛從上海回來,近來都周圍飛想在外地置業,上月便在東京花了約六、七十萬買了一個二百多呎單位,Angela表示:「都去咗日本幾次睇樓,發覺價錢唔係想像中貴,買嚟當投資放租,回報都幾高。(係咪一炮過買?)因為當地需求都好大,通常都要搶,趕唔切再等銀行去批,所以都要一炮過畀,佢哋都有個審核期要落咗訂,審核完後先畀埋尾數。」

Angela表示因在香港已有物業,所以若香港再買就要面對政府「雙辣招」要付雙倍印花稅,實在好頭痛,所以為有轉移到外地置業。問到上海可有睇樓?Angela坦言都有,但剛日本買了,所以暫時都未準備再買。

鍾意就快D Share啦!