掃呢頁CODE去手機

2015年8月31日 星期一

房祖名涉毒地蒲頭 成龍搵靚女陪食飯 祖名,成龍,房祖名,



去年房祖名在北京涉毒被拘留6個月,出獄後一直留在台灣,生活非常低調,直到月前他有份演出的電影《道士下山》上映,始重投工作,出席宣傳活動;但只留在台灣宣傳,未見他重返涉毒地北京。日前內地傳媒《全民星探》在北京拍到他的蹤影。

日前《全民星探》在北京拍到於當地公幹的成龍和曾志偉,相約房祖名飯聚,席間還有一大班靚女陪實。當時見近排受痛風困擾、搞到要退出真人騷《極速前進》嘅曾志偉,行得走得同大班靚女一齊,而房祖名就一身黑衫黑褲,仲戴埋口罩現身,似乎唔想畀人認出,但造型咁突出,真係好難唔令人特別留意。幾個人一齊喺電梯口等𨋢,之後分批坐𨋢去年飯店與一早到的成龍會合。

成龍父子、曾志偉一直食到11點幾,先離開飯店,然後再歩行返回酒店,與同行嘅靚女們一直有講有笑。
鍾意就快D Share啦!