網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月11日 星期二

霆鋒阿嬌舊劇遭炒冷飯變新戲 網民轟呃錢 阿嬌,謝霆鋒,霆鋒,鍾欣潼,



七年前嘅劇攞嚟「炒冷飯」不特止,仲要當新戲咁上,難怪網民憤怒鳥。

next 1/1 pre

齋睇,都知呢張海報假啦,尤其阿嬌個頭,真係key得好唔專業吓。

next 1/1 pre

套劇嘅海報自然好多!

next 1/1 pre

據知,當年因為阿嬌捲入慾照事件,令《浣花洗劍錄》播了幾集便遭腰斬。

next 1/1 pre

霆鋒當年個Look,同依家真係好大分別。

next 1/1 pre

不過都一樣係咁CHOK。

next 1/1 pre

經理人霍汶希話冇人信套戲係霆鋒主演嘅。

next 1/1 pre

霆鋒(左)在《十二道鋒味》花絮片中,與羽泉齊JAM歌。

next 1/1 pre

謝霆鋒今時今日貴為影圈巨星,身價今非昔比,有電影商就看準這點,將霆鋒與阿嬌(鍾欣潼)、伊能靜、喬振宇等七年前主演的內地電視劇《浣花洗劍錄》重新剪輯,變成電影《情劍》上映,除了劇情一模一樣,電影海報都與當年劇照同出一轍!

上映首天收8.7萬

有看過該片的網民,狠批電影是「炒冷飯」及「為了撈錢無所不用其極」。據知,當年因為女主角阿嬌捲入慾照事件,令劇集播了幾集便遭腰斬。對此,電影商喊冤謂:「當年只能賣給網絡平台,現在重新發行是為了收回當年成本。」惟電影上周五(7日)的首日票房僅得7萬人民幣(約8萬7千港元),看來回本無望。

Mani:冇人信梗差

《東網》向霆鋒及阿嬌經理人霍汶希(Mani)求證,她說:「片商事前冇通知會剪成電影版,而且亦從來都冇人信係霆鋒主演,加上都冇宣傳過,票房當然會差。」而有份「主演」的喬振宇亦表示不知道自己拍攝的「電影」上映,並謂事後才知道是八年前拍的劇集。

另外,日前《十二道鋒味》節目組再公開了一段霆鋒與「鋒味家族」兩位「表哥」陳羽凡及胡海泉,亦即組合「羽泉」一同切磋音樂的花絮,三人一同創作新一季節目的主題曲。

鍾意就快D Share啦!