網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月29日 星期六

JC提安志杰現甜樣 揚言45歲前出嫁! 安志杰,Jessica C,JC,



JC話想45歲前先出嫁,因為想畀多啲時間Andy努力工作,真係個好女友呀!

next 1/1 pre

Jessica C.靚靚行婚紗騷!

next 1/1 pre

Jessica C.(右)每次一講起Andy就甜笑!

next 1/1 pre

JC希望自己嘅婚禮可以優雅、簡單同靚!

next 1/1 pre

JC大爆安志杰嘅浪漫行為!

next 1/1 pre

JC

next 1/1 pre

名模Jessica C.(JC)出席婚紗展,披上多套婚紗,更谷胸上陣,露出三吋事業線,噴血程度極高!但一向行騷經驗非常多的JC,未知是否因婚紗裙擺過長,竟險些仆倒!

問到與男友安志杰(Andy)可有計劃結婚,JC忍不住甜笑表示:「自己都希望有一日可以結婚,其實單靠一張結婚書唔可以就代表兩個人嘅感情,但最近參加妹妹婚禮,都希望可以畀親朋戚友感受幸福喜悅,希望自己婚禮可以優雅、簡單同靚!(想唔想結婚?)中間,唔想畀到壓力佢!(咁Andy求咗婚未?)未,雖然佢冇送過戒指畀我,但就成日會送好多小禮物畀我,好似我去內地拍戲,好掛住香港美食,佢嚟探我時就特登買啲食物畀我!」

問到希望目標是在幾多歲前出嫁,JC則表示:「45歲!(咁大年紀?)希望畀多啲時間佢為工作而努力!(拍咗幾耐拖?)一年,希望忙完電影之後,同佢去旅行享受陽光與海灘,又係比堅尼時候!」又指Andy不時提醒及教導她,在拍攝動作場面要學識保護自己:「戲入面會做一位殺手,成日要揸槍,一人分飾兩角,分別演繹出甜美同狂野一面。我之前隻腳整瘀,佢即刻好緊張問我發生咩事,但其實我都唔知點解會整瘀咗!」

鍾意就快D Share啦!