網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月11日 星期五

透視裝晒半月 楊千嬅生B要同老公夾生肖 楊千嬅,千嬅,



楊千嬅識得攞身材嚟自嘲,真係佩服佢嘅氣度。

next 1/1 pre

楊千嬅今日都着得幾性感架。

next 1/1 pre

長腿若隱若現。

next 1/1 pre

又透半月。

next 1/1 pre

正呀!

next 1/1 pre

歌手楊千嬅現身澳門出席品牌店開幕活動,身穿連身裙配半透視裙襬亮相的千嬅透出半個「月亮」,若隱若現,十分迷人!身形明顯瘦了的她表示仍努力瘦身中:「因為仲做緊巡迴演唱,啱啱做完廣州站,之前病完要操番10成,所以未達標,下星期會嚟做澳門站。(仲有咩站?)新加坡、佛山、美加等等,做到年尾,希望到時可以收爐,想陪仔仔放假。」

自認雙骨重磅

問到現時瘦了多少,她說:「唔好睇我好似好瘦,其實仲好重磅,可能我係雙骨人,依家仲有110幾磅,你哋(記者)唔覺我咁重我就可以食雪糕啦,我希望去第二度做騷時可以更好。」她又謂今天專誠現身撐品牌場:「因為我之後都會去英國睇呢個品牌嘅時裝騷,到時會掃貨買童裝。」

唔恨葫蘆身形

談到今天服裝透出半個「月亮」,千嬅笑言:「月亮有分尖、Full moon,我係一條蕉,都希望有Full moon感覺,正所謂『好醜命生成』,整唔到就惟有認命。(係咪都想有葫蘆嘅身形?)唔會,啲人見到我玲瓏浮凸嘅身形會唔慣會驚,7月流流唔好搞啲咁嘅嘢。(有冇問老公鍾唔鍾意?)餵人奶嗰陣試過問,冇餵就冇咗啦。(老公嗰陣係咪特別開心?)佢陪我坐月,產後抑鬱力量大,佢唔會有得欣賞。(會唔會試多次?)唔會住啦,純粹為小朋友,所以支持餵母乳。」

問到會否有意再追B,她坦言:「我有諗過,仔仔寂寞,想佢有個伴。(幾時實行?)有就有,唔係好大壓力,不過今年唔得啦,返去問吓老公邊年生肖夾。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!