網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月18日 星期五

唔簽無綫就發達 陳瀅搵得多過陳凱琳 凱琳,陳瀅,無綫,陳凱琳,





其他影片:>>






仲記唔記得《四個女仔三個BAR》?四個女仔,計知名度曝光率,好似以膠穎嫂陳凱琳最掂,不過,計吸金能力,竟然輸俾陳瀅?條數係咁計,陳凱琳簽咗俾無綫,日日拍劇,有真銀搵都無時間搵。反而陳瀅就醒,不足兩年,已經拍過超過十個廣告,收入超過二百萬,完勝陳凱琳。某程度上,陳瀅可以話係打破咗好多潛規則,例如唔係親生女,又可以喺無綫劇《潮流教主》做女主角。之前全裸出書,又無話破壞形象,廣告商依舊咁LIKE。你唔明白?我都唔明白喎。會唔會係咁呢,所謂的潛規則,其實係啲大公司拎嚟呃啲聽教聽話員工嘅啫,講到尾,如果你有料到,就乜嘢規矩都唔使理啦。見到陳瀅咁好景,莫講過無綫啲一線小生花旦啦,就算新人,都走得就走啦。
鍾意就快D Share啦!