掃呢頁CODE去手機

2015年9月22日 星期二

騙徒自稱吳彥祖求財 真彥祖:愚蠢! 吳彥祖,



有騙徒自稱係吳彥祖,想呃一千蚊!

next 1/1 pre

上海市公安局嘅官方微博

next 1/1 pre

連吳彥祖都忍唔住話騙徒好蠢。

next 1/1 pre

佢係真吳彥祖。

next 1/1 pre

如果收到信息嗰個人鍾意謝霆鋒,件事就會唔同晒嚕!

next 1/1 pre

最近,香港頻頻發生電話騙案,有啲受害人仲畀人呃咗成百萬,甚至過千萬港幣,認真得人驚。原來欺詐事件唔止香港有,大陸一樣有!

今日中午,上海市公安局嘅官方微博就曝光咗一則詐騙信息,有騙徒自稱係吳彥祖,話喺深山拍戲時被打飛,搞到同劇組失去聯絡,叫對方匯一千蚊去一個賬號,第日會畀番一萬蚊對方,仲話會寄親筆簽名相同叫導演畀個角色佢做,嚟報答佢喎。

最好笑嘅係,騙徒喺自稱係吳彥祖之前,先問對方幾多歲,仲問係鍾意謝霆鋒定吳彥祖,對方答鍾意吳彥祖,騙徒先自稱係吳彥祖。咁如果對方話鍾意謝霆鋒,係咪又會自稱係謝霆鋒呢?真係R晒頭。

好彩冇人畀依位「吳彥祖」呃到,非常醒目呀!

而真嘅吳彥祖就透過經理人向《東網》表示得悉此事,佢直言騙徒嘅說話好愚蠢,希望不法之徒早日繩之以法呀!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!