掃呢頁CODE去手機

2015年9月4日 星期五

麥當娜港騷飛貴 鄭融:去到一次泰國 麥當娜,鄭融,



對於麥當娜港騷最貴飛要4000港元,鄭融(左二)話可以去到一次泰國,而吳雨霏(右二)就嗌好貴,薛凱琪(最左)同連詩雅(最右)都話會睇!(資料圖片)

next 1/1 pre

薛凱琪話自小已經聽麥當娜嘅歌,4000蚊都會去睇!(資料圖片)

next 1/1 pre

鄭融(左二)似乎唔捨得睇,話要老闆請!(資料圖片)

next 1/1 pre

吳雨霏之前同鄧麗欣喺東京睇過,今次佢就話要諗諗!(資料圖片)

next 1/1 pre

連詩雅點都要睇,已Mark定期,仲要請埋媽媽去!(資料圖片)

next 1/1 pre

鄧麗欣(資料圖片)

next 1/1 pre

國際天后麥當娜將於明年二月在港舉行演唱會,雖然門票最貴港幣四千元,但消息一出令圈中人非常雀躍,而身在內地拍戲的薛凱琪(Fiona)坦言會Mark定期支持對方,她說:「好想睇,會盡量同公司Mark期,不過真係有工作就冇辦法。」並表示細細個已聽對方的歌,Fiona說:「好多舊歌我都熟,知道佢之前喺唔同國家開演唱會,自己都想飛去睇,不過次次都接咗工作睇唔到,希望今次香港站可以睇到。(最貴飛四千蚊?)自己未睇過佢嘅演唱會,四千蚊都會去支持。」

曾扮過對方造型的鄭融直言四千蚊一張門票頗貴,她說:「可以去到一次泰國旅行,其實佢之前喺日本開騷,自己因為有嘢做飛唔到過去睇。(會買四千蚊飛睇?)叫老闆請。」而早年與好姊妹鄧麗欣飛到東京睇麥當娜演唱會的吳雨霏說:「當時坐山頂位都覺得好好睇,香港開梗係要睇啦,不過唔知撲唔撲到飛。(四千蚊張飛!)好貴呀,要考慮買唔買,哈哈。」

連詩雅(Shiga)得悉消息後興奮說:「梗係睇啦,依家即刻Mark期。(如果撞期點算?)要睇吓做啲乜,如果係客戶嘢就冇辦法。」對於最貴門票要四千元,Shiga說:「都值得,因為唔知佢幾時會再開,加上飛到嚟香港。(會請男友睇?)會請媽咪睇。」

鍾意就快D Share啦!