掃呢頁CODE去手機

2015年9月4日 星期五

三奪視帝 黎耀祥叫雙飛鬥秋生 田蕊妮勁分裂有望冧莊 秋生,黎耀祥,田蕊妮,黃秋生,

黎耀祥指秋生是一個好勁的演員。

【太陽報專訊】今年無綫視帝視后之爭戰況激烈,三奪視帝的黎耀祥有兩套台慶劇在手,與在劇集《梟雄》合作的影帝黃秋生力爭視帝,另一視帝級好戲之人歐陽震華黃雀在後,形成三強鼎立局面。至於視后之爭則落於田蕊妮、陳凱琳及萬綺雯身上,與阿田在劇中玩「神同步」的胡定欣,更勁Buy阿田再奪視后!

無綫一年一度的台慶頒獎禮將於今年年底舉行,今年的視帝視后之爭勢成熱話,已三奪視帝的黎耀祥今年「起雙飛」有兩套台慶劇揸手,分別是《梟雄》及《無雙譜》;至於不是無綫親生仔的影帝黃秋生跟黎耀祥齊齊在《梟雄》中大鬥演技,加上在《東坡家事》擔正的歐陽震華(Bobby)實力超晒班,三位視帝大熱攜手掀起一場龍爭虎鬥!

擔心分薄票源

已第六年在台慶劇擔正的黎耀祥坦言,今年視帝之爭形勢激烈,擔心自己有兩套劇角逐視帝不是好事:「今年形勢幾妙,大家都有咁上下資歷,我同秋生、湯鎮業三個有唔同背景,唔同感覺,唔同化學作用撞埋,真係好好睇,秋生係一個好勁嘅演員,咁外援好似黃子華咁,都攞過視帝,所以今年形勢都幾刺激,而我有兩套劇喺手,但其實唔係一件好事,會分薄票源,而《無雙譜》個角色都幾過癮,不過講到戲味,咁就《梟雄》比較濃。」

睇好《梟雄》

而秋生睇好黎耀祥攞視帝:「戲就大家都咁好,祥仔喺電視度撈,我又唔係TVB人,畀個獎我我都唔會拍多兩套劇我好希望祥仔攞到,因為祥仔好好,我建議佢抄吳鎮宇,癲癲哋咁,我個角色就老啲,同埋如果祥仔攞到,我唔使請食飯嘛!佢攞我又有飯食,而且佢係無綫人,我都會投佢一票,我主力支持祥仔。」

至於《梟雄》監製王心慰則坦言,以往從未拍過如此貴的劇集,問到有否信心奪最佳劇集獎,她說:「講真,呢套係拍咁耐劇以嚟,最有質素同最貴嘅,仲有三個老戲骨黃秋生、湯鎮業、黎耀祥,有實力嘅對手拍嘅時間都唔衰得,有好多火花。」

與黎耀祥合演《無雙譜》的田蕊妮(阿田)則有機會憑劇中角色冧莊入圍爭視后,與近期極速上位的前港姐陳凱琳(Grace)及萬綺雯力爭視后寶座,而在早前熱播劇《鬼同你OT》與阿田「神同步」的胡定欣亦力推阿田做視后!

問到今年有否信心冧莊視后,阿田表示今次劇中角色對她來說是很大挑戰:「喺劇中一人分飾兩角,一個男一個女,做兄妹,係神幻魔幻題材。(亦男亦女難做?)唔止一人分飾兩角,因為哥哥離鄉別井,阿妹仲要扮阿哥住喺城入面。從未試過咁棘手,演嗰時要分得好清楚。」提到胡杏兒與無綫已無約在手,刻下主演《張保仔》的Grace為最大勁敵,阿田說:「視后唔係睇對手,係睇自己表現,要不停超越自己,唔係贏人哋,唔諗視后住。好似《鬼同你OT》咁,有兩套一人分飾兩角嘅劇都好過癮!」

陳凱琳壓力大

至於資歷尚淺的Grace則表示有份提名已很好:「心情非常興奮,呢套劇辛苦咗半年,亦好多戲份,大家又拍外景,對我講好有意義。至於成為台慶劇真係壓力大少少,我想平常心面對,盡咗力就得。(有冇信心攞視后?)呢啲嘢唔會諗太多,愈睇輕愈好,愈同人鬥就愈唔開心,對頒獎禮冇乜期望,有得提名、參與已好開心。」

胡定欣勁開心

而胡定欣在《鬼》劇演技出色,被網民睇好奪視后,問到她有否信心時,她說:「依家諗太早喇!其實都唔係關台唔台慶劇事嘅。《鬼同你OT》收視咁好我已經好開心。依家日日都開工,冇諗有冇機會攞獎,年尾先再算」她又表示睇好阿田攞視后。熱門之一的萬綺雯說:「拍嘅時候開心,又識到Bobby、王浩信同陳自瑤已夠好開心,其他嘅嘢我真係冇諗咁多。」

文:專案組

秋生十分禮讓,大讚祥仔好戲應奪視帝。與萬綺雯主演《東坡家事》的Bobby,將角逐視帝殊榮。湯鎮業(左起)、黃秋生和黎耀祥主演的台慶劇《梟雄》,有機會奪最佳劇集。在《無雙譜》及《鬼同你OT》擔正的田蕊妮,有機會冧莊視后。
鍾意就快D Share啦!