掃呢頁CODE去手機

2015年9月20日 星期日

蔡卓妍分手後首現身 強顏歡笑 蔡卓妍,阿Sa,



陳偉霆(William)同蔡卓妍(Sa)凌晨突然發佈分手宣言,所有人都覺得好突然,有人話係因為William內地走紅,因為粉絲俾嘅壓力令佢哋行唔到落去,的確唔知點解,William嘅粉絲,大部份都好唔對阿Sa冇好感,成日喺微博話想佢哋分手。

佢哋發佈分手宣言前10個鐘,William照常工作,噚日下午喺杭州出席一個橄欖油活動,不過面口就好似唔多好,冇咩笑容,就算笑都好似勉勉強強咁,有粉絲就陰謀論話佢哋分手即係宣傳自己新網劇同演唱會,本來「陰謀論」就冇咁容易成立,點知今日阿Sa,都冇因為分手宣言而收埋自己,仲要喺蘇州出席活動,最奇怪係同William噚日出席嘅橄欖油同一間公司嘅活動!

今日阿Sa嘅樣,其實都有笑容,不過就好似有少少強顏歡笑咁,其實佢同William都係為一個叫「為最愛的人做一道菜」嘅活動出力,呢個活動係佢哋師兄謝霆鋒同呢間橄欖油公司合作搞嘅,咁兩師弟妹幫手都唔出奇,只係奇在點解兩個人分手前後,會出席同一個活動,只係唔同地點,宣傳味真係有啲濃.....

阿Sa喺台上就話,希望盡自己努力將愛傳俾更多嘅人,又話希望大家唔單止要識寵愛自己,仲要寵愛家人,仲要用實際行動去表達。

又係呢間公司.....(微博圖片) 阿Sa進場時,都有少少微笑嘅 (微博圖片) (微博圖片)
(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!