掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

張家輝糟躓 古天樂新女 [壹週刊 - 1338] 家輝,古天樂,張家輝,M1,



雖然古天樂肯揼水開戲,但張家輝就冇呵住老闆新寵郭采潔,浴缸自殺,浸水浸足兩粒鐘,話之!

娛樂偵訊

張家輝糟躓 古天樂新女

做導演做上癮的張家輝,繼去年的處男作《盂蘭神功》後,再得古天樂話事的電影公司開水喉,自導自演新作《陀地驅魔人》,不過今次的女主角就由心悠 BB,變成古老闆的緋聞女友郭采潔。雖然對住哎吔事頭婆,但張家輝完全冇手軟!浸水俾梯夾俾人「嚟真」摑到喊,仲有同場加料意外拗柴變豬蹄,乜仇都報晒嘅郭采潔亦忍唔住吐苦水:

「好似拍咗部動作片咁!」張家輝,因住俾人秋後算賬呀!

開工水滴滴

八年未試過留長頭髮的郭采潔,在《陀地驅魔人》扮女鬼,要戴假髮上陣外,加上係隻水鬼,所以開工大部分時間都係水滴滴濕晒身。

「初時見到鏡入面嘅我,都要諗一諗先記得呢個係自己。經常濕住身埋位都幾辛苦,還好有髮型師幫手,頭髮其實係 wet look,唔算係真濕,所以無咁易會覺得凍。」郭采潔說。

因為是在浴缸自殺,所以郭采潔是水鬼,拍自殺一幕,她浸水超過兩小時,張導才收貨。

木梯和轉盤兩大法寶,加人手操作,郭采潔飄呀飄!

講過唔刻意 keep住「格仔餅」(腹肌)的張家輝,等開工時做運動打發時間。

初次合作就俾對方摑,郭采潔坦言難忘江美儀。

吊威吔拗柴

為了營造女鬼會飄的感覺,張家輝同工作人員預備了大量法寶,包括人肉轉盤,郭采潔不費吹灰之力就可以轉身外,她還要整個人被木摺梯夾住,再由工作人員抬起營造懸浮半空的效果,被木梯套住,郭采潔唔可以去廁所,等埋位時亦要兩個工作人員扶住,無法隨便走動。

其中有場吊威吔戲,點知威吔突然鬆脫,郭采潔落地唔穩拗柴,腳踭即時腫到豬蹄咁,但她只是稍為敷冰減痛,休息一陣頂硬上繼續開工。「覺得好似拍咗部動作片一樣。」郭采潔說。

拍吊威吔場面發生意外,郭采潔扭傷仍堅持頂硬上。

張家輝上前安慰一泡眼淚的郭采潔。

摑到喊

同影帝張家輝有不少對手戲,但郭采潔說點都不及被江美儀摑的一幕難忘。

導演張家輝講到明,要有口水、眼淚、鼻涕、化妝甩晒的效果,場戲只可以一 take過!擔心郭采潔交唔足戲,張家輝決定「幫手」,私下叫江美儀落重手。

「啪!」一聲,大聲到張家輝都覺得肉痛,馬上嗌 good take,又撲上前慰問,只見郭采潔雙眼一泡眼淚,黑絲江美儀有幾出力,可想

而知。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!