掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

《同班》新女 麥芷誼 16歲做私影妹 [壹週刊 - 1338] 麥芷誼,M1,



當時未成年的她大膽影半裸照,但副身形似發育不良,好骨感。

探熱針

《同班》新女 麥芷誼 16歲做私影妹

由彭浩翔監製,陸以心執導的三級片《同班同學》,先後入圍「第 28屆東京電影節」競賽單元片台灣金馬獎「最佳亞洲電影」,全靠三女主角全裸叫胡。其中麥芷誼( Koyi),十六歲已經唔錫身做私影妹拍裸照,更試過俾現實中的同班同學報寸,搞到被召見警司兼寫悔過書。

年少輕狂,麥芷誼說:「當買個教訓!」

同學篤背脊

《同班同學》三個女主角,首度孭飛去到盡,身材最有睇頭的郭奕芯( Ashina),肉搏男神王宗堯,是三女中最大膽一個。但在現實生活中的高妹麥芷誼,未成年已經膽生毛,有人爆料爆相,指她讀中學時做過私影妹拍裸照,好夠薑!

據了解,相中的的麥芷誼年僅十六歲,下身穿著牛仔褲,半裸上身,全程雙手遮胸,瘦削身材的她在半裸情況下露出一排肋骨,骨感多於性感。

對比在電影《同班同學》的全裸演出,當年麥芷誼身材似發育不良。

讀緊中五的麥芷誼長得成熟,影呢輯相時唔似只得十六歲。幸好輯相有型多於色情,才逃過被踢出校的命運。

《同班》講三個女仔做援交妹,不缺大膽露骨的場面。

警誡寫悔過書

有指因半裸照被人放上 Blog後,麥芷誼被同班女同學篤背脊,向訓導主任報寸,因為未夠秤,遭警司警誡。

「學校知道後,搵咗個警司嚟警誡佢,好在 Koyi喺學校記錄良好,讀書成績亦唔差,所以訓導主任訓話一輪後都冇記過,不過就要佢寫悔過書,確保中學時期唔可以再做私影同影性感相,否則唔俾佢升上 A-Level。」知情者爆料。

大學時期,當 model的她身材無乜大躍進。

彭浩翔監製的《同班》角逐《東京電影節》單元片,三條女首擔大旗就可以去日本行紅地氈。

麥芷誼的男友唔介意她拍三級片,還去首映捧場。而他的外貌跟今屆港姐麥明詩男友林作有幾分相似。

兼職售貨員

升讀大學後,麥芷誼曾兼職 model搵機會,初次在電影擔正的她,更加盡地一煲。

據知,因為有家擔,麥芷誼拍罷《同班同學》後,繼續一邊做 model,一邊在中環 PMQ做兼職售貨員。記者到 PMQ巡察,發現她正在看鋪,到晚上八點,麥芷誼收鋪放工。

對於中學時曾拍下半裸相一事,她直認不諱說當買個教訓。「我冇為影呢輯相後悔,因為唔係賣色情,只係玩型格,而且當時過咗十六歲唔係犯法,但學校知道咗要見家長,又搵個警司嚟口頭警誡我,事後我同屋企人嘈過交,搞到好唔開心,係買咗個教訓,令我明白,以後做決定前要諗吓其他人感受。唯一慶幸,係學校當時冇作出好嚴重嘅懲罰。」麥芷誼說。



要養家,做過私影的麥芷誼,近年幕前及 sales兩兼。早前她在中環 PMQ時裝店上班,一見有客即落力 sell。

男友舉腳贊成

經一事,長一智,今次拍三級片,事前她亦先和家人商量。

「有講過,不過初時只係同屋企人講會有性感,冇話全裸!之後媽咪睇報紙都知道係三級片,但佢知我係個有主見嘅人,我諗佢會相信我嘅決定。」

至於男友,更加唔介意女友全裸人前,舉腳支持!

「佢(男友)好支持我,因為佢都係彭浩翔 fans。」麥芷誼說。

麥芷誼將同媽咪對話放上網,睇到麥母甚開放,對女兒拍全裸戲唔擔心之餘,還提醒她在娛圈要沉得住氣。

去廁所唔閂門

在《同班同學》花絮片中,跟三位女主角共住一室的導演陸以心,大爆其中一人屙屎屙尿唔閂門、去完廁所又唔洗手就整嘢食……當時鏡頭影住年紀最細的郭奕芯。而片中另一女主角廖子妤( Fish),亦爆三人同住時不時有拗撬,例如 Koyi麥芷誼不滿郭奕芯因為自己要用焗爐,掹走雪櫃插頭搞到雪櫃融雪,食物變壞,可以想像, 19歲的郭奕芯是三女中最 free,難怪是片中肉搏至激最大膽一個。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!