掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

溫拿:【42年集體回憶】溫拿終極散band 溫拿



有傳溫拿五虎下年開完紅館騷後便會終極解散,對此忠實粉絲劉嘉玲大嘆可惜,仲打算做中間人勸五子收回「散命」。

next 1/1 pre

溫拿樂隊成軍42年,《L.O.V.E》同《Sha La La La》等無數金曲是港人的集體回憶。

next 1/1 pre

據知溫拿尚未就解隊一事達成共識。

next 1/1 pre

嘉玲力讚阿B(左)同阿倫係唱得之人,仲話佢哋經常喺私人派對度歌王上身。

next 1/1 pre

喺嘉玲45歲嘅生日派對度,阿B(右)仲拎住結他自彈自唱。

next 1/1 pre

嘉玲同阿倫。

next 1/1 pre

同埋鍾鎮濤都感情好好。

next 1/1 pre

溫拿下年二月於紅館合體開騷,仲分分鐘可能係最後一次添。

next 1/1 pre

阿倫上載同四虎嘅錄音時刻,睇相大家表現都好輕鬆。

next 1/1 pre

關之琳、陳泰銘(資料圖片)

next 1/1 pre

由譚詠麟(阿倫)、鍾鎮濤(阿B)、彭健新、陳友及葉智強組成的溫拿樂隊成軍42年,其《L.O.V.E》、《Sha La La La》等無數金曲是不少香港人的集體回憶,期間樂隊曾在1978年經歷解散,至2006再宣布復出。

明年紅館騷後解體

本來溫拿宣布明年2月合體舉行紅館演唱會,對歌迷來說實屬佳音,但《東網》收到可靠消息,五虎正考慮屆時宣布從此告別紅館,意味這隊屹立樂壇42載的樂隊終極解散,明年的紅館騷將是溫拿告別一唱,正式在紅館舞台畫上句號。

仍未達成共識

據知今次「散Band」決定仍在醞釀中,事關隊內出現兩邊不同聲音,知情人士透露:「有成員覺得自己開始年紀大,唔通真係唱到70幾歲咩,所以希望借今次演唱會同歌迷告別,留番個最美好回憶。」但亦有成員反對解散,希望活到老唱到老,所以暫時仍未達成最終共識。阿倫近日則上載與四虎積極為新歌錄音的照片,表面未覺有任何異樣。

據悉散band消息傳出後,與溫拿五虎分屬好友兼頭號歌迷劉嘉玲,感到震驚及可惜,《東網》就此致電嘉玲,她承認確有其事,事緣上月中秋節她參加私人聚會時,從圈中好友口中得知溫拿擬解散一事,聽溫拿歌長大的嘉玲對此感到難離難捨,她感慨的說:「真係好錯愕同唔捨得,從歌迷角度去睇,如果溫拿真係告別紅館真係好可惜,佢哋喺香港貢獻好多,創造咗唔少輝煌成績,如果無以為繼會好難過。」

60後仍有心有力

嘉玲又說:「佢哋平均60歲出頭年紀唔算大,舊年我去睇平均年齡70幾歲嘅外國樂隊The Rolling Stones演出,佢哋一樣寶刀未老唱足兩個半鐘!」嘉玲又指與阿倫、阿B交情最要好,每逢出席私人派對,他們都會歌王上身:「佢哋都係好鍾意唱歌嘅人,每次都會拎起支咪高歌一曲,帶起熱烈氣氛。」她打算做中間人游說五虎收回「散」命,希望他們改變解隊的想法:「我會努力嘗試,唔知得唔得,深信好多香港歌迷同我有一樣諗法同心聲。」

另外,嘉玲被拍到與關之琳男友、台灣富商陳泰銘孖住行山,似乎另有所指,對此嘉玲表示見慣不怪:「習慣晒,冇所謂啦,我成日都去行山,呢排都有約陳生行,搵志同道合朋友行山有乜問題?」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!