掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

擺酒別大台 羅天池拚死攤牌 [壹週刊 - 1338] 大台,羅天池,TVB,M1,



訪問當日,天池穿上「 Need me? Call me!」求職 tee,跳出一潭死水的大台,為自己尋找有尊嚴的天地。

娛樂偵訊

擺酒別大台 羅天池拚死攤牌

大台兵荒馬亂!逃亡潮由小生花旦「傳染」至三四線層面,包括有份演出《張保仔》的羅天池。花了幾年時間儲夠錢下月補擺婚宴,人生正式步入另一階段的同時,也決定離開無綫。沒有陳國邦的懷才不遇,只想為自己尋覓更合適的立足之地。臨別大台,羅天池大無畏!踏入從未到過的高層房,攤牌申訴!

結婚冇錢擺酒

三年又三年!等咗五個三年的羅天池,最為人熟悉的角色只有《愛•回家》的律師樓同事阿登!定好四條一光棍節(十一月十一日),跟兩年前已註冊的大連妻子在港補擺婚宴,同時亦選擇離開工作十五年的無綫,結婚與劈炮,互有關連。

「我都三十七歲,係時候要有轉變。經濟壓力?咁多年都係 keep住長紅同赤字,過住吊鹽水嘅生活。因為咁,結婚咁耐都要等到依家先儲到錢擺酒。有家庭就有負擔,所以選擇跳出去。」羅天池說。

與大部分離巢同事一樣,傾續約時已不期望大幅加薪,更不敢奢望公司重視,唯一底線是尊嚴,總不能永遠啞忍,無止境被踐踏。

「佢(公司)覺得簽唔簽冇所謂,唔簽大把人等住簽!傾約總係令你 hard feeling,所以過往我都唔係傾(條件),係選擇做定唔做。」

識打泰拳、西洋拳及綜合格鬥的他,曾參加過多次公開比賽,圖中是 07年他參與的賽事。可惜一副好身手,大台從不善用。

數年前在腳上紋上小丑及「 Joker Rules」,提醒自己做演員仔都要有原則同尊嚴。

天池揀了下月 11日,四條棍日子,與結婚兩年的大連老婆在尖沙咀補擺婚宴,其妻有幾分似謝安琪。

高層召入房

講分手,羅天池被高層召入房「傾心事」!

「我當時同個高層講,好似我哋做咗十幾年,好有心做戲嘅,只為等一個機會,得幾場(戲)都會努力做好。但有啲新人,唔知係唔珍惜抑或掌握唔到,浪費機會。咁點解唔俾做咗十幾年嘅一班人試吓,只係肯俾幾場戲嗰啲新人當磨練。當時個高層都好好,佢話公司嚟緊會改變。」

陳國邦說他所發的公開辭職信,其實也是一封求職信。訪問當日,羅天池身穿「 Need me? Call me!」 tee,同一訊息。四年前,羅天池開始搵路走,主動向內地製作單位敲門,試鏡後往往只收到:「謝謝你,等消息吧!」直至最近,屢敗屢戰的他,終於踏出成功一步,可以北上拍劇。

天池同老婆拍了一條 cool爆打拳片在婚禮播,認真搞嘢。

黎明的《火龍》,天池也有客串。

在《愛•回家》飾演阿登的他,演技不遜於當中每一位。

針插喉

拍此場口,身穿炸藥戲服的羅天池說:「工作人員只用大釦針扣住一堆道具炸彈,然後用黑膠紙封住。拍攝時對手一腳踢向我,淨係覺得好痛,跟住發現啲血色同假血唔同,一摸先知原來釦針折斷,針口插住我頸喉旁。啲鮮血堅係出於我㗎!」

《喜劇之王》現實版

無論身處幾多線,有幾多場戲,最本想賺到的是「尊重」兩個字。羅天池曾為多套電影做特約演員,其中一次,連飯盒都不獲分配。

真實場口:拍《少年阿虎》埋位第一日,放飯時間。

人物:羅天池與場務阿姐

羅天池伸手攞起一個飯盒……

場務阿姐:(大聲喝住)喂,呢啲你唔攞得!

羅:哦!(以為呢款唔攞得,改攞第二款。)

場務阿姐:呢個都唔係俾你食,係俾演員食。

羅:(心諗)點解呢個場口咁似曾相識!𠵱,咪係《喜劇之王》入面周星馳同吳孟達其中一幕,原來我係現實版。

馬明教路入行

01年,在加拿大讀完書返港的羅天池,見到電影《少林足球》有招募,於是一大早走去銅鑼灣排隊,諗住攞頭籌等面試。晨早七點,羅天池只係排第二。「排第一個係後來喺《少林足球》做趙薇饅頭店老闆娘嗰位(圓圖)。」

臨場先知原來要表演,冇準備的羅天池使出耍家本領:打拳。

「星爺睇完講咗句:『呢啲先至係打拳!』當刻我心諗:『今次有啲機會!』點知最後都係落空。之後我醒起中學時喺加拿大同我一齊做過話劇嘅馬國明,我問佢可以點入行,佢叫我學佢報無綫藝訓班。我係第十七期,同學有李霖恩、黃嘉樂同何綺雲(《愛•回家》秘書)。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!