掃呢頁CODE去手機

2015年10月31日 星期六

【1年4次求復合】余文樂黃伊汶世紀挽手 放低過去冇芥蒂 余文樂,黃伊汶,





其他影片:>>






再見亦是朋友。曾經傳過對舊愛黃伊汶念念不忘嘅余文樂,噚晚喺九展出席「藝能集團三十周年慶祝晚宴」,同黃伊汶嚟個世紀挽手合照,仲貼埋上微博,睇嚟以前嘅嘢,全部都放低晒。

當年余文樂同黃伊汶發展咗5年地下情,不過有傳樂仔花心俾女友怒掟嗌分手,後嚟又有傳聞話樂仔對舊愛一直念念不忘,1年4次求復合0添!

雖然樂仔嘅緋聞一直傳過唔停,不過呢啲都已經過去,黃伊汶同陳國坤結埋婚,成為幸福人妻,依家又陀緊B 0添!所以噚晚舊愛相遇,已經冇芥蒂,黃伊汶仲張挽住樂仔手臂影合照放上facebook同大家分享,佢兩個又一齊同譚校長、李克勤影合照,大家都笑得好開心。而噚晚個晚宴,好多藝人都有出席,校長同溫拿、劉德華、溫碧霞等等,克勤仲上台唱歌贈慶。

溫碧霞都有喺微博放咗同劉德華嘅合照,大家有冇諗番起佢哋合作嘅經典《停不了的愛》,原來已經係31年前,真係要讚吓啤霞,好似食咗防腐劑,個樣到依家都keep得好好。

世紀挽手合照!(微博圖片) 噚晚舊愛相遇,已經冇芥蒂。(微博圖片)
溫碧霞都有喺微博放咗同劉華嘅合照。(微博圖片) 當年余文樂同黃伊汶發展咗5年地下情。(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!