掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

巨聲幫爆逃亡潮 林欣彤心灰撇無綫 無綫,17,林欣彤,





其他影片:>>






無綫近年爆小生花旦逃亡潮,連親手捧出來的一班巨聲幫都陸續離開,先有劉威煌轉會、近日連羅孝勇都打算不續約,「小巨肺」林欣彤(Mag)本月約滿都有意離開娘家,有周刊爆出她拒續約無綫,同時又被唱片公司英皇掟入雪櫃,Mag決心跳槽,她昨日在將軍澳錄影時,直認現階段要諗清楚未來方向。

25歲的Mag於2010年參加歌唱節目《超級巨聲2》彈起,翌年簽約英皇,可是越撈越冇人氣,大前年壓力爆煲患上抑鬱症,近年雖病癒復工,但人氣大不如前,工作量少,有指Mag不滿遭投閒置散決定約滿無綫和英皇即向外闖,已有幾間公司密斟中,但她有意加盟周柏豪和連詩雅所屬的Starz People,趁後生再發圍。 

■羅孝勇已打算不與無綫續約,而快將約滿林欣彤也現離心。資料圖片 ■Starz People老闆鄒世龍(左)成功捧紅周柏豪,有傳林欣彤想過檔。資料圖片

有其他公司接觸

Mag昨日現身時,被追問轉會傳聞,她說:「雜誌所講嘅轉會冇發生過,我𠵱家處於整頓自己時期,我想諗清楚自己想要乜嘢方向,任何決定係冇落實過。」Mag否認有跟Starz People密斟,她卻承認有其他公司接觸,她續說:「密斟就冇,但有啲人會打聽吓,我想諗清楚自己條路方向先,都有同TVB傾緊。」可是嫌工作量低,不受重用?她說:「又唔係,我發現入咗行,先發現做藝人嘅辛苦,job未必係必然,經理人有努力同我爭取,我都有唔少嘢做,只係我個人比較懶,好少發Instagram同facebook。」Mag表示初出道時為鞏固地位不停爭取曝光,即使現在曝光率少了,但收入仍夠生活,她說:「我收入養到屋企、兩隻狗、阿爸阿媽同細佬,都OK。」

有指Mag除離開無綫,同時也會跟英皇結束賓主關係,英皇高層吳雨昨在電話中回應:「Mag份約係好快完,佢經理人係無綫,佢簽唔簽番英皇,由無綫決定,不過我哋合作咁耐,關係好好。」如Mag離開無綫,英皇會加簽她經理人合約嗎?吳雨說:「等無綫方面同Mag明確啲先。」

採訪:楊定

鍾意就快D Share啦!