掃呢頁CODE去手機

2015年10月3日 星期六

43歲朱茵堅挺D奶再現江湖 朱茵,



【短片】【正面睇又得‧打側睇仲掂】43歲朱茵堅挺D奶再現江湖

2015-10-03 17:31:00



其他影片:>>






43歲朱茵堅挺D奶再現江湖

女人最好嘅朋友係邊個?呢個問題都唔易答喎,相信每個女人都會有唔同嘅答案,今日就分享下朱茵個答案

最近朱茵就去咗巴黎出席巴黎時裝周,日前佢就已經好興奮咁喺機場自拍,第二日仲收化妝品做禮物,而噚日佢就貼咗幾張佢出席Swarovski靜態展嘅相,仲話:「閃亮的配飾是女人最好的朋友,同意嗎?」冇錯,朱茵覺得女人嘅最好朋友就係「閃亮的配飾」大家覺得係唔係呢?不過係唔係最好朋友都好,啲配飾戴喺朱茵身上又真係好靚喎!

而重點就係已經43歲嘅朱茵,身材都一樣都仲係咁正,著咗一條白色露膊露腰裙,啲皮膚仲要都係咁緊緻,真係唔係好覺係43歲。



喺機場已經係咁自拍。 (朱茵微博圖片)



(朱茵微博圖片)



一去到就收到禮物。 (朱茵微博圖片)



朱茵覺得女人最好嘅朋友就係「閃亮的配飾」。 (朱茵微博圖片)



(朱茵微博圖片)



(朱茵微博圖片)



睇下朱茵幾靚。 (朱茵微博圖片)



(朱茵微博圖片)



(朱茵微博圖片)

鍾意就快D Share啦!