掃呢頁CODE去手機

2015年10月3日 星期六

周永恒險死知錯求原諒 阿Yu:嘩!又嚟! 周永恒,趙頌茹,阿Yu,17,



周永恒險死知錯求原諒 阿Yu:嘩!又嚟!



其他影片:>>






周永恒險死後求老婆原諒 阿Yu:嘩!又嚟

自認「人渣」的周永恒(Roy)今年恐嚇分居老婆趙頌茹(阿Yu),又向外母吐口水,令他普通襲擊罪成,判入獄兩個月,緩刑18個月。之後他乞求阿Yu原諒不果再登門恐嚇,情緒極度反常。早前有報道指Roy北上開瑜伽中心,半裸晒肌吸客,跟小三劉依靜(Ruby)同居於區內豪宅。



■Roy在facebook貼自彈自唱《無賴》短片博同情。

互聯網圖片



■阿Yu決心跟Roy分開,獨自帶着兩個女兒展開新生活。資料圖片



■周永恒聲稱跟小三Ruby已經分手,但原因不肯透露。 資料圖片

Roy聲稱已甩小三

本來Roy同阿Yu各有各生活,怎料Roy昨日突然在fb寫下備忘,懇求阿Yu原諒,他說:「老婆,我知錯了,昨天我險死,上帝救番我,無事後我第一時間想起三母女,畀條路我回頭好嗎?喺得呢度講都係想畀大家x,我係超錯,歡迎大家一齊來x九我呢個PK……多謝,如今只想挽回個家,希望大家可以畀多一次機會我,多謝。」

本報就Roy有異常舉動聯絡他,他透過短訊回應,被問到發生甚麼事險死?Roy說:「冇事,冇事,家吓冇事算!」上個月Roy被拍到跟小三Ruby在深圳出現,但Roy昨日聲稱已跟Ruby分手,他還說:「好久了。」Roy再一次被追問分手原因,他避而不談,欲轉移視線說:「個post另外目的都係想引啲黑心人出來畀我block。」提到向阿Yu發出諒解備忘錄,是不是求老婆原諒?Roy說:「個post好清楚了,只是有感而發,無他的,Yu won't come back la。」

不過,Roy兩小時後刪除留言,他重複說:「This is my plan,個post另外目的都係想引啲黑心人出來畀我block。」問他是否真心求老婆原諒?Roy回覆:「有感而發!」阿Yu接受本報訪問,透過短訊回覆Roy的諒解備忘,她說:「嘩!又嚟……佢嘅嘢冇回應呢。」

採訪:皓騫



■Roy昨在fb上載「認錯文」(左圖)後不久便刪走,有網民質問他刪文原因(右圖)。

互聯網圖片



互聯網圖片

鍾意就快D Share啦!