掃呢頁CODE去手機

2015年10月6日 星期二

神奇!范冰冰一夜勁減5.5磅 冰冰,范冰冰,李冰冰,



范冰冰今次真係能人所不能,大家唔好亂學喲!

next 1/1 pre

之前播出的內地節目《挑戰者聯盟》中,范冰冰、李晨及林更新等挑戰「地獄式」減肥,要在20小時內減去約1.3磅。經過一晚的努力後,冰冰成功減去約5.5磅順利勝出!不過節目就未有公開冰冰的減肥方法,但有內地傳媒自稱從工作人員口中得知,冰冰正在生理期,所以並沒有做太劇烈的運動。

有內地傳媒更找來專業健身教練分析,指一般人減去2.2磅是正常,至於冰冰一夜內減去約5.5磅,不排除與人的代謝有關,但提醒大家要適當地減肥!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!