掃呢頁CODE去手機

2015年10月9日 星期五

羅敏莊支持老公:我覺得佢唔開心 羅敏莊,



【彭三順做廿年都係第四男主角】羅敏莊支持老公:我覺得佢唔開心

2015-10-09 16:51:00



參演港台劇集《火速救兵》

前年9月,陳國邦太太羅敏莊(Mimi)離開無綫,事件觸發點係因為Mimi不滿意無綫在其生B坐月期間,仲call佢「還騷」,搞到佢係咁上《今日VIP》同《都市閒情》還債,但演出劇集機會就少之又少,令Mimi感灰心,決意不續約。

兩年後的10月9日,輪到陳國邦,在極低調情況下,離開合共工作了二十年的無綫。如今身在台灣的陳國邦,於信中未有一句指摘大台之言。做了二十年配角,陳國邦只表示:「演戲就是這樣,用自己的生命去創造角色,然後又透過角色的經歷去改變自己。故思前想後,得出的結論是;難道要去怪別人不給與自己機會?實在有點『多魚』。」

「我不想看見自己慢慢的變作一潭死水,發黑發臭。實在不能接受。我要流動,我要充滿生命。只有我充滿生命力,我的作品才能充滿生命的去感動人、甚或改變人。」陳國邦自言,離開後未知去邊,沒有人會知:「反正有需要我的地方,有我落腳的地方,我便會到那裡。」

Mimi今日接受《蘋果》電話訪問,表示非常支持老公決定﹕「佢都有返嚟同我傾,都係呢排決定,我都覺得佢唔係咁開心,咁不如唔好做囉,無所謂,佢又做舞台劇,又可以教書或者其他嘢。一份工作如果做得唔開心,而你歲數去到某個階段,剩下嚟日子唔係好多,咁與其唔開心,不如去做另外一啲嘢啦。」

Mimi透露陳國邦每年暑期都會去演藝學院教書,而每次做舞台劇(《相約星期二》)都好開心,咁係咪因為拍劇角色重覆又重覆,所以令佢心灰意冷?Mimi笑笑口話﹕「呢啲要問吓佢嘞。」

可覺得丈夫懷才不遇?Mimi謂﹕「呢個唔係我覺得,係身邊啲人話畀我聽,但我不嬲係佢頭號fans,fans到嫁咗畀佢嘞。」有人會覺得陳國邦「唔識做人」,Mimi就話﹕「我諗佢......唔知呢,究竟點先叫識做人?咁要有人話畀我知點樣先叫識做人嘛,不嬲都冇乜嘢,你知佢不嬲唔出聲,佢發洩都唔係走出嚟大吵大鬧,文藝到寫封信畀大家,你睇佢幾文藝『中青年』。」





王喜留言



與King Sir合演舞台劇《相約星期二》,令陳國邦重拾舞台夢想。 (陳國邦fb圖片)



(陳國邦fb圖片)



(陳國邦fb圖片)



鍾意就快D Share啦!