掃呢頁CODE去手機

2015年10月9日 星期五

JC未婚有餡? 安志杰:未公佈得 安志杰,Jessica C,JC,





其他影片:>>






Jessica C.(JC)同安志杰愛得高調,愛得轟烈,而即將拍拖一年嘅兩人,更疑似雙喜臨門喎…

JC今日孖住男友出席醫學美容集團活動,招牌「警鐘胸」唔少得,但就多咗個肚凸凸;JC更一度以手遮肚,呢啲孕婦小動作,真係呢…哇…呢個側面…完全係有咗啦吓嘛?個肚凸到咁喎!

單獨影相前,安志杰仲啜一啖先,哎也,真係好鬼冤氣架!

問到孕味濃嘅JC係咪有餡,安志杰就幫口話係條裙設計問題,搞到睇落似有餡,但一輪逼供後,卒之都爆咗因為中國人傳統,暫時未可以同大家公佈喜訊,即係…即係….有咗未夠三個月囉!

兩人稍後又會旅遊慶祝拍拖一周年,可能返港就夠3個月,可以公佈好消息,而結婚呢樣嘢,Jessica就話生B前後都無所謂,唔介意做未婚媽媽咁話。
鍾意就快D Share啦!