掃呢頁CODE去手機

2015年10月16日 星期五

撐楊冪冇整容 劉丹:搵醫生鑑定係多餘 楊冪,劉丹,整容,



劉丹大讚新抱楊冪(右圖)由細靚到大,唔使去做啲咩鑑定個樣,仲話順便要同Baby講…

next 1/1 pre

鑑定根本就係多餘,粉絲已經會去搵舊相證明同對比!

next 1/1 pre

笑言都唔知阿仔同新抱整咗邊度!

next 1/1 pre

劉愷威及楊冪(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人劉丹(丹爺爺)今日到東莞觀瀾湖參與慈善高爾夫球賽,一身運動打扮零舍醒神之餘,亦散發出陣陣弄孫之悅,訪問時提到孫女「小糯米」時,丹爺爺即時甜到漏,直認最近休息與孫女朝夕相對非常開心,更表示「小糯米」熱愛上學:「佢好鍾意上playgroup,可以同其他小朋友一齊玩,一着起套校服就好雀躍!」

提到Angelababy日前找醫生鑑定樣子純天然,澄清傳聞一事,問到丹爺爺會否建議其兒仔劉愷威以及新抱楊冪都做相應動作杜絕二人被指整容的傳聞?他笑言:「唔使搵醫生,佢哋啲粉絲都搜集晒佢哋從細到大嗰啲相做對比,我都睇唔出有咩分別,我都唔知佢哋整咗邊度,好過搵整容醫生去證明佢哋啲相仲齊過我!」丹爺爺之後又大讚新抱由細靚到大:「三歲幾已經係鼻仔高高,眼大大好精靈,唔通三歲已經去整容?所以我新抱做法啱,唔好理佢,粉絲會出嚟幫手澄清。(證明)根本就係多餘嘅,話埋畀Angelababy聽,唔使用呢啲招數。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!