掃呢頁CODE去手機

2015年10月13日 星期二

吳綺莉感情執着 追求長久關係 吳綺莉,



吳綺莉穿上婚紗,自認對感情執着,希望追求長久的關係。

next 1/1 pre

吳綺莉十分高貴。

next 1/1 pre

明艷照人。

next 1/1 pre

吳綺莉亦會分享與女兒的相處之道。

next 1/1 pre

黎燕珊與吳綺莉一同合作,相信有不少火花。

next 1/1 pre

黎燕珊

next 1/1 pre

由黎燕珊主持的有線節目《往事.並不如煙》深受觀眾歡迎,第二輯應運而生,更迎來吳綺莉加入成為主持之一。成功冧庄的燕珊表示與節目幕後團隊已好有默契更成為好朋友,希望今集與新拍檔吳綺莉能擦出新火花。

而吳綺莉今次更因節目有機會以婚紗造型亮相:「我做過好多唔同嘅節目,但未試過參與呢類型嘅愛情節目,而且現實生活未試過着婚紗,工作可以有機會試吓,所以特別期待。」她將會在節目與不同女士大談感情經歷,更揚言會透露自己的愛情觀:「雖然我同嘉賓們都係女人,但每個人對愛情嘅睇法都唔一樣。我對感情好執着,人大咗就學識長時間觀察伴侶,希望追求長久嘅關係。」

而吳綺莉亦稱現時囡囡關係猶如朋友一樣:「以前我只係集中照顧佢嘅生活,依家多啲理佢嘅感受,經歷過上次件事,我哋感情更加好。」問可會與囡囡分享感情事?她坦謂:「如果我有對象一定會畀佢過目,佢亦有同我分享佢嘅感情事,佢話咁細個拍拖好難有將來,佢對愛情比我理智好多,所以我對佢好放心。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!