掃呢頁CODE去手機

2015年10月13日 星期二

諸葛紫岐婚姻亮紅燈 薛嘉麟貼文:誰先離開誰… 諸葛,薛嘉麟,諸葛紫岐,



自稱諸葛亮第63代後人嘅諸葛紫岐(Marie)同Neway二少薛嘉麟結婚三年,生埋囝囝「冰岐麟」,仲開經理人公司,準備大展拳腳,最近Marie未知是因為公司壓力太大,定係其他原因,忽然暴瘦,疑婚姻出現暗湧(新聞連結:http://bit.ly/1LhIDQg)。

薛嘉麟噚日忽然喺微博留言:「天氣終於轉涼了。是否狂風暴雨過後就會涼風刺骨? 以下是一個轉發。」轉發內容講現今嘅女人喺男人眼裡變得越嚟越現實,又話以前成日聽人講邊個老公出軌,0依家最常聽到邊個老婆拋棄「自我嘅老公」,選擇另一條開心嘅路,薛嘉麟認為文中講「婚姻不是一個人,是二個人心的歸屬,如果只是一個人單方面的付出,時刻長了,看不到期望,又豈能怪女生再去尋找屬於她認為的愉快呢」先會轉發內容。

內容又指,「誰先離開誰又還有甚麼重要的呢」,薛嘉麟引述以上內容,唔通係想講佢同諸葛紫岐嘅婚姻亮紅燈。講開又發現諸葛紫岐嘅微博,真係幾個月冇貼出同老公晒恩愛嘅相,反而貼多咗好多自己忙做生意嘅相,難道薛嘉麟貼文講嘅事業型女性,就係講緊諸葛紫岐!?

另外,薛嘉麟15日前,先喺微博讚老婆諸葛紫岐,當時諸葛紫岐留言:「淩晨又要飛去另一個城市 ,手機不離手 工作不停做 。每個人,都是獨特的風景。你站在橋上看風景時,看風景的人在樓上看你。不必豔羨他人,家家都有一本難念的經。你該學會相信自己,試著把自己最亮麗的一面找出來,並呈現在陽光下。」似乎支持另一半去行自己嘅路!

(薛嘉麟微博截圖) 轉做事業型女性… 諸葛紫岐早前仲話邊電話會議邊早餐,食飽就開工啦!食物就係佢嘅力量!
同之前嘅少奶奶生活好唔同! 一有時間,諸葛紫岐都陪實個仔。 薛嘉麟15日前,先喺微博讚老婆諸葛紫岐。
鍾意就快D Share啦!