掃呢頁CODE去手機

2015年10月13日 星期二

麥當娜澳門騷門票周五開售 勢掀撲飛潮 麥當娜,



娜姐旋風吹襲港澳,威力不同凡響!

next 1/1 pre

樂壇天后麥當娜(Madonna)會喺出年嚟亞洲開騷,除咗會喺二月中到香港開兩場騷之外,佢亦會喺二月二十同二十一日現身澳門新濠影滙綜藝館展開兩場《Rebel Heart Tour》澳門站,而主辦單位宣布門票將會喺呢個星期五(16日)朝早11點公開發售,娜姐每場騷嘅門票都非常搶手,因此每次一開售都被迅速掃清,所以今次澳門騷都肯定一票難求,而有售票網列出最貴門票價錢係10,588港元,其他門票價就介乎2,588至8,888港元不等,各位娜姐粉絲到時準備撲飛啦喂!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!