掃呢頁CODE去手機

2015年10月13日 星期二

單車舖老闆猝死 母:無奈清貨結業





其他影片:>>






「我哋根本對單車唔認識,個仔既然走咗,我哋都唔做落去,費事觸景傷情…」熱愛單車的37歲伍姓單車舖老闆Keith,為搞好元朗安樂路「順風車」店舖,勞心勞力,上月底北上買貨,準備返港時,突然暈倒及陷入昏迷,進內地醫院搶救4小時後證實不治,痛失愛兒的母親指出,由於兩老對單車亳無認識,加上行業競爭大,未能完成兒子心願,無奈選擇結業。

「我哋唔做落去啦,主要清埋啲貨。」Keith的母親透露,近日店舖進行「折上折」減價,並獲熱心網民將消息上載facebook「促銷」,現店舖只賣剩6、7部單車,還有些車架及零件等。「多謝大家的關心,係佢(Keith)心血嚟㗎,但係冇辦法。」Keith的母親坦言,兒子生前熱愛單車運動,3年前與好友合夥在元朗安樂路開設單車舖,但「個朋友做咗兩個月退咗出嚟,佢分身不下,乜都係佢一個人搞,單車舖嘅事,買貨,訂貨…」

至上月30日,Keith如常往內地買貨,詎料卻一去不返。「買完貨想過關,佢覺得自己唔舒服,打畀佢朋友,佢朋友趕過嚟,以為佢中暑,買支水畀佢飲,佢又嘔,跟住佢朋友同佢秤埋啲貨上車度,但係睇到佢已經昏迷咗啦。」送往內地醫院搶救4小時後終告不治。Keith的家人經多番轉折才得知噩耗,「佢喺大陸過身,醫生證實佢係腦幹出血…大陸啲醫生,畀我哋見最後一面,但係已經過咗身啦。」

Keith的母親指出,兒子因「唔想放棄呢個單車舖」而勞心勞力,「最主要係佢冇乜時間休息,搞到個身體咁樣。」對於兒子遽然離逝,白頭人送黑頭人,Keith的母親坦言:「 唉,冇咗條人命梗係可惜㗎人都走咗,惟有自己堅強。」鑑於行業競爭大,她們年紀大亦無法再經營該店而選擇放棄,只能盡力在數天內清貨,幸得網民在facebook廣傳而銷情「加速」,但仍鬧出有網民指其店舖賣「淘寶貨」,Keith的母親直言「清者自清囉,正所謂成港九新界,你話邊個唔去大陸買貨?」

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

Keith(右)壯年猝死,遺下單車店,家人無奈結業。(網上圖片) 「順風車」無奈結業。(黃昇攝) Keith把整副心血都放在單車店。(網上圖片)
Keith的單車店3年前開業時的情況。(網上圖片)
鍾意就快D Share啦!