掃呢頁CODE去手機

2015年10月27日 星期二

岑麗香:香香迷人Pink Lady惡鬥「股」惑朱慧敏 香香,朱慧敏,岑麗香,



香香PINK LADY造型力抗長腿朱慧敏!

next 1/1 pre

香香騷出3吋事業線!

next 1/1 pre

幾性感架。

next 1/1 pre

香香為在《無雙譜》的演出解畫。

next 1/1 pre

朱慧敏就留上鬥下,大騷長腿。

next 1/1 pre

長到呢!

next 1/1 pre

一個華麗轉身,出「股」惑呀!

next 1/1 pre

朱慧敏勁慳家,拍劇嘅29蚊白飯魚都拎番去自己着。

next 1/1 pre

現年30歲、無綫花旦岑麗香,早前公開戀情表示與一名從外國回流香港的六呎猛男拍拖大半年,愛情至上的她更不避嫌與男友公然拍拖,令一眾宅男心碎!正值事業拚搏的香香,在愛情事業忙得不可開交,昨晚她才於新加坡出席《星和無綫電視大獎2015》,今日已極速返港與朱慧敏及方力申等出席馬場盃賽活動,晒「事業線」,力鬥出「股」惑的朱慧敏!

香香騷3吋事業線

露出3吋事業線大騷33C「Big」爆身材的香香,穿上粉紅Tube Dress兼頭戴粉紅頭箍,化身吸睛版「Pink Lady」,談及近日無綫台慶劇《無雙譜》的角色,香香坦言已是兩年前拍攝,提到有網友表示劇中電腦特技太假時,她說:「鯉魚精有童話感覺,都幾配合。(兒戲?)我最近都有睇,我Focus係自己講啲咩,鯉魚精講嘢唔叻,洪牡丹係千金小姐有學識,講嘅嘢好深,都唔明佢講啲咩,要睇英文字幕先明,所以記對白記得幾辛苦。我珍惜呢個角色,係拍戲以嚟最大嘅挑戰,人生要有挑戰先會進步。」她又表示男友亦有收看劇集:「佢都要睇英文字幕,佢識中文嘅,平時我哋就用中文同英文溝通。」她透露在昨晚頒獎禮與陳凱琳表演唱歌時十分緊張,希望可以再嘗試。

朱慧敏晒腿出「股」惑

對於香香晒「線」攻勢,現年34歲、同場的朱慧敏明顯「留力」!回復單身的她,大玩留前鬥後,雖然「事業線」欠奉,但身穿前短後長設計黑色晚裝的她,率先騷44吋白滑長腿,兼大玩透視,十分吸睛。心情大靚的她在訪問時更轉圈讓記者拍照,期間突然出「股」惑露股邊,大玩若隱若現性感美,她自爆轉圈動作是事前在家中苦練的成果:「頭先轉圈我喺屋企練咗好耐,我着高踭鞋唔叻,頭先要人扶,唔知以為我有嘢。」

愛着29蚊白飯魚

她又自爆平時着「白飯魚」行路:「29蚊對,幾Fashionable呀!我第一對『白飯魚』係拍《愛‧回家》時着嘅道具,拍完一幕濕水戲佢嘅話唔要對鞋,我咪拎返屋企洗乾淨再着。」現正努力儲錢買樓的她透露會應慳則慳:「我會食齋,平嘢,食果皮粥,2蚊食成日。(啲衫爛咗補番?)會,環保啲嘛!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!