掃呢頁CODE去手機

2015年11月25日 星期三

輸獎唔輸信心 城城唔認失金馬影帝扁嘴 __,城城,郭富城,

又係嘅,城城身經百戰,點會咁易因為唔開心扁嘴呀! next 1/1 pre 城城話佢失落金馬影帝,一啲都冇失望。 next 1/1 pre 大家睇佢咁風騷,又要扮晒扁嘴咁,就知佢冇呃你哋啦! next 1/1 pre 城城話,勝敗乃兵家常事。 next 1/1 pre 仲 ...


又係嘅,城城身經百戰,點會咁易因為唔開心扁嘴呀! next 1/1 pre 城城話佢失落金馬影帝,一啲都冇失望。 next 1/1 pre 大家睇佢咁風騷,又要扮晒扁嘴咁,就知佢冇呃你哋 next 1/1 pre 城城話,勝敗乃兵家常事。 next 1/1 pre 仲 ...


又係嘅,城城身經百戰,點會咁易因為唔開心扁嘴呀!

next 1/1 pre

城城話佢失落金馬影帝,一啲都冇失望。

next 1/1 pre

大家睇佢咁風騷,又要扮晒扁嘴咁,就知佢冇呃你哋

next 1/1 pre

城城話,勝敗乃兵家常事。

next 1/1 pre

仲話輸獎唔緊要,最緊要唔輸信心。

next 1/1 pre

左起:譚耀文、導演翁子光、郭富城、白只

next 1/1 pre

城城唔單止冇為自己失獎失望,仲好戥攞咗金馬男配角嘅白只開心添。

next 1/1 pre

城城同大家cheers。

next 1/1 pre

大合照,真係幾熱鬧架!

next 1/1 pre

郭富城出席新片《踏血尋梅》首映,透露雖然已先後看了該片3、4次,但仍然很想繼續觀賞,他又指由於一直忙於新片拍攝及出席台灣金馬獎,故未有空邀請朋友到首映捧場。

談到失落金馬影帝,城城坦言沒有失望,談到宣布一刻扁嘴,城城謂:「佢哋唔係講我對個賽果件事扁嘴,capture表情呢啲嘢唔準嘅。(輸畀導演馮小剛喎)我冇睇過部戲冇得作準,又唔係評審,我尊重所有賽果同恭喜得獎者,每個頒獎禮都有贏有輸,兵家常事,咪再嚟過囉!(一直話你喺賽前大熱嘛!)平常心,別人眼光話大熱已經贏咗,好開心,輸獎唔緊要,唔好輸信心就得。」

問到可會寄望明年金像獎?城城表示沒有,自言未能控制這些事情,認為把電影拍好便是對觀眾有所交代,更指待月底完成與梁家輝合作的電影後,將於下月中到上海及北京拍攝另一部新片,預計聖誕節也於內地度過。對於北京落雪,城城笑指自拍攝電影《西遊記之大鬧天宮》演孫悟空後,已沒有角色難到他,故即使要在嚴寒天氣開工也沒問題。

鍾意就快D Share啦!