掃呢頁CODE去手機

2015年11月25日 星期三

盧頌之戴罪立功派飯洗底 __,盧頌之,

盧頌之戴罪立功派飯洗底 (口靚)模盧頌之(DaDa)早前被判醉駕罪成,她直認事發後曾終日躲在家中「避世」,如今走出陰霾,決定做義工回饋社會,積極洗底!日前她言出必行到惜食堂做義工,為一班老人家派飯菜:「由出事至依家,我都已經參加咗好多義工活動。」 盧頌之一身樸實打扮做義工,為老人家派飯菜。 盧頌之不介意由簡單工作做起,最緊要幫到人! ...


(口靚)模盧頌之(DaDa)早前被判醉駕罪成,她直認事發後曾終日躲在家中「避世」,如今走出陰霾,決定做義工回饋社會,積極洗底!日前她言出必行到惜食堂做義工,為一班老人家派飯菜:「由出事至依家,我都已經參加咗好多義工活動。」

盧頌之一身樸實打扮做義工,為老人家派飯菜。

盧頌之不介意由簡單工作做起,最緊要幫到人!

派完飲品又抹枱,盧頌之做得有板有眼。

盧頌之雙手攞滿飲品,非常落力!

今年7月盧頌之(DaDa)與電台DJ陳達仁及友人飲酒消遣後,冒險駕車,發生交通意外,令陳達仁骨折受傷,雖然DaDa沒有受傷,但未能通過酒精呼氣測試,因醉駕被捕,她於本月10日被裁定罪成,被判停牌一年、罰款3,000元及社會服務令120小時。

千夫所指壓力爆煲

事發後,DaDa受千夫所指,飽受種種流言,令她壓力爆煲,坦言曾一度躲在家中「避世」,直至朋友鼓勵她做義工回饋社會,才令她走出陰霾。她說:「啱啱出事時,我成日自己匿埋喺屋企,朋友叫我不如出嚟做義工,做番啲正能量嘅嘢,所以由出事至依家,我都已經參加咗好多義工活動。」看來她決心靠做義工積極洗底!

DaDa果然言出必行,隨好友帶領,曾為傷殘人士擔任籃球導師,又到小學與學生交流。日前她到惜食堂做義工,為一班老人家派發飯菜。現場所見,一身樸素打扮的她,擔任傳菜工作絕無偷懶,做得有板有眼,她說:「義工都有好多單位,有盛飯、傳菜同廚師。其實我最想做廚師,因為我煮嘢都叻,不過名額有限,所以都係由簡單工作做起。我見到啲老人家食得好開心,都覺得好欣慰,我以後都唔會浪費食物。」她又指此次做義工與社會服務令時數無關,透露其社會服務令將於短期內開始。

男友一路鬧一路撐

另外,DaDa又大讚機構有愛心,熱心介紹機構運作:「原來佢哋係收集一啲街市賣剩嘅菜同肉,然後攞番嚟煮,唔浪費食物,又可以畀到老人家溫飽。」看來她並非「齋做」,而是有了解背後運作,認真抵讚!DaDa又表示如果今後時間許可,會繼續做善事幫人,指自己親身經歷過一些事後,更加明白施比受更有福!

問到她曾與健身教練男友趙勁皓(King)吵架?她說:「King有鬧我,但我自己真係做錯咗,佢一邊鬧我一邊撐我,其實佢畀咗好大支持我。因為呢件事太嚴重,基本上身邊所有人都鬧過我。」

文:專案組

盧頌之一身樸實打扮做義工,為老人家派飯菜。

盧頌之不介意由簡單工作做起,最緊要幫到人!

派完飲品又抹枱,盧頌之做得有板有眼。

盧頌之雙手攞滿飲品,非常落力!

鍾意就快D Share啦!