掃呢頁CODE去手機

2015年11月13日 星期五

聞蔡思貝同校極速做學士 李蘊自認遊魂:讀年幾冇畢業 蔡思貝,李蘊,



聞蔡思貝同校極速做學士 李蘊自認遊魂:讀年幾冇畢業



其他影片:>>






原來係蔡思貝師姐 李蘊自認遊魂:讀年幾冇畢業

2013年港姐亞軍蔡思貝被爆涉假學歷,全城譁然,原來李蘊是蔡思貝的師姐,同樣透過國力書院報讀菲律賓比立勤國立大學的工商管理學士課程,然而,現年24歲的李蘊08年會考成績僅4分,當年讀完中五憑4分就「破格」被錄取讀學士,昨日她坦言上堂遊魂:「我讀咗年幾都冇得畢業!」

獲無綫力捧的港姐蔡思貝被爆於2013年選完港姐後,於10月經國力書院報讀菲律賓比立勤國立大學,竟然於同年11月完成19科課程,12月獲頒證書極速畢業。據知,13歲入行的少女組合Cream成員李蘊,原來是蔡思貝的同校師姐,同樣報讀工商管理學士課程,不過,08年會考僅4分的李蘊,只讀完中五憑4分就考到大學,令人匪夷所思!



■擁32C咪咪的李蘊,08年會考憑4分就「破格」被菲律賓比立勤國立大學錄取,昨日她坦言「讀咗等於冇讀!」

資料圖片



【「破格」取錄】

■李蘊昨承認當年透過國力書院,報讀菲律賓比立勤國立大學(圖)的工商管理課程。



【13歲組Cream】

■13歲出道的李蘊(右),當年跟陳曉彤和盧嘉寶成立少女組合Cream。

「返去坐吓咁囉」

昨日李蘊接受本報電話訪問,被問到是否讀菲律賓比立勤國立大學?她說:「係呀,香港一個分學院咁囉。」是否透過國力書院報讀?她承認:「係呀。」對於這所大學傳出是非風波,李蘊說:「唔知喎,當時係經理人幫我申請,讀咗年幾唔夠兩年,其實我冇乜點讀,係公司安排我讀,但自己興趣唔大,有返去坐吓咁囉,但唔係好努力咁讀,所以冇畢業。」

李蘊承認當年會考只得4分,問到4分就入到大學,收生標準是否有問題?她說:「公司幫我報,總之我畢唔到業,讀咗等於冇讀,我比較懶散啲,考試對我嚟講唔易,我咁渣。」



【會考4分】

■08年李蘊會考雖然僅得4分,當日返學校攞成績單時勁得戚。

圖片

每周一堂有考試

問到當時上堂情況,她說:「都好正常,十幾人有個阿Sir喺度教,學生唔同年齡,我比較細啲,有啲30幾40歲,我上堂有啲遊魂,佢一定有傳授知識,我學唔到啫。」覺得老師的水準高嗎?她說:「我唔識評,我學生嚟。」是否每星期返一堂?李蘊說:「係,同埋有測驗考試。」提到蔡思貝被爆疑一個月讀完大學學位,李蘊反問:「係咩?如果係咁我應該畢咗業,唔知係咪𠵱家轉咗模式,以前我就冇得畢喎。」

龍小菌經理人邵子風在facebook的簡歷,寫明2010年畢業於比立勤國立大學,惟昨日忽然刪去學歷資料,他在電話扮儍說:「有寫咩?我fb?」問是否曾就讀這所大學?他說:「係呀,工商管理。」問讀了幾耐攞到學位及為何要刪學歷?他即謂要入𨋢轉頭覆,但再致電給他已關電話。

蔡思貝被爆涉嫌偽造學歷,前港姐譚小環說:「我哋當年學歷都驗過先有得面試。」柳俊江則說:「呢個係好嚴重罪行,喺道德上都要譴責。」十優港姐麥明詩昨說:「我欣賞佢拍劇好努力,可能唔同學位唔同要求。」

採訪:皓騫

鍾意就快D Share啦!