掃呢頁CODE去手機

2015年11月10日 星期二

【大台慳皮累事】共用特技Con唔衞生 陳瀅客串「中招」 慘慘﹗ 陳瀅,TVB,大台,



一台獨大令大台每年賺錢賺到數以億計,但賺到盤滿缽滿唔等於手鬆洗得豪。今日就有周刊報道指大台為咗慳皮,今年1月拍嗰部劇集《殭》,除咗幾個主角有自己一對有色隱形眼鏡(扮殭屍用嘅特技隱形眼鏡),其他演員就要共用,哇﹗一啲都唔衞生,最後搞到有演員眼睛有問題。

該周刊報道話《殭》劇開拍時打鑼打鼓,話搵到謝安琪(Kay)做主角,又揼本拉隊去荷蘭取景㖭,但係唔知點解扮殭屍用嘅特技隱形眼鏡,只有主角鄭嘉穎、陳凱琳、謝安琪等,先可以自己擁有一對用,其他配角就要共用。

隱形眼鏡同眼球有緊密接觸,交換配戴有機會細菌互相感染,一啲都唔衞生,據周刊話深受巴打喜愛嘅女神陳瀅(Jeannie),只係客串咗幾集戲,就中咗招喇,真係慘情。

雖然自己對眼有事,但Jeannie就唔知其他共用隱形眼鏡嘅同事有冇唔妥喎。Jeannie同周刊講,佢自己客串咗三集扮殭屍,其實都唔想同人共用嘅,但因為驚阻礙拍攝進度先勉為其難,就用嗰副戴咗之後個瞳孔放大到好以似5蚊銀咁大嘅特技隱形眼鏡。

其實o依家荷李活啲鬼片、殭屍片已用晒電腦特技搞掂,又何須要演員共用隱形眼鏡呢?不過咁,只要大家有睇過《張保仔》同《無雙譜》就知大台啲特技係點喇﹗嗯嗯﹗

宅男女神陳瀅客串3集,要交換配戴con,咁就中招喇,慘慘﹗(資料圖片) 鄭嘉穎自己有一對特技con用。 《殭》劇開拍拜神
鍾意就快D Share啦!