掃呢頁CODE去手機

2015年12月5日 星期六

【網民預言:下次貼床照】城城突變狂晒恩愛 120分鐘三萬留言——九成負評 __,城城,郭富城,

郭富城早前就喺微博高調公開戀情,仲喺微博貼張拖手摣車相,仲話:「這樣開車要慢一點。」之後今日就貼咗張飲湯相,仲有埋女朋友個樣睇,佢就話:「這樣吃飯要慢一點.........嗎?」唔知下次阿城會貼啲咩地方嘅相,又會講要快定要慢呢?而呢張相貼咗出嚟之後,唔好以為會好好多「like」啊,事關喺微博可以見到有萬7個like,但係評論呢,短短兩個鐘已突破近三萬,仲要好多都——係負評;有「先知」更預言謂:「有 ...




其他影片:>>






郭富城早前就喺微博高調公開戀情,仲喺微博貼張拖手摣車相,仲話:「這樣開車要慢一點。」之後今日就貼咗張飲湯相,仲有埋女朋友個樣睇,佢就話:「這樣吃飯要慢一點.........嗎?」唔知下次阿城會貼啲咩地方嘅相,又會講要快定要慢呢?

而呢張相貼咗出嚟之後,唔好以為會好好多「like」啊,事關喺微博可以見到有萬7個like,但係評論呢,短短兩個鐘已突破近三萬,仲要好多都——係負評;有「先知」更預言謂:「有先知的我覺得他們很快發床照了會慢點。」

唔少人對於咁多年來絕口不肯講感情事、拒承認戀情,但忽然認咗,仲自拍放閃兼tag埋女友個名——完完全全唔係郭富城嘅風格。有跟從城城19年嘅歌迷,對於偶像「突變」感難以接受;有人留言問城城是否微博被盜,有人問佢係咪中咗「愛情降」變成「男葉璇」———因為葉璇自從同小默先生拍拖後,即樂此不疲地晒恩愛咁,難怪網民十個有八個都問城城:「點解變成葉璇咁?」

其實偶像找到幸福,應該送上祝福,但係喺呢個留言大海裡面,正能量留言慘被淹沒。有人祝福城城同Moka謂:「你開心就好,真的。」

俾番啲空間城城吧…

講預言:

「有先知的我覺得他們很快發床照了會慢點。」

講快慢嘅:

「先是開車,然後去吃飯 接下來就是睡覺!慢一點慢一點。」

「這樣吃飯要慢一點.........爹。」

「希望你們結婚生孩也慢一點。」

講「愛情降」/葉璇

「天哪真是夠了,葉璇一樣被下降頭了嗎」

「這是和葉璇一樣,被人下降頭了嗎?能正常點?」

講陰謀:

「他的微博是不是被盜了」

「這是被盜號了吧,還玩兒上『慢一點』系列了。」

「真的,什麼時候分手?」

講傷感:

「天王啊,看來是真愛,我蹲角落裏哭去了。」

「我喜歡了你19年了,現在的你變得好陌生…」

另外,葉璇今晚都喺微博回應佢可以同城城相提並論:「終於可以跟我小時候的偶像郭天王@郭富城相提並論了嗎?幸福得無以言表!@小默先生寶寶請八要吃我12歲時抱著電視機狂親《風之刀》的醋。」嗯...小時候偶像天王.....嗯嗯

啲網民留言呢....
至晚上6點49分,已有36293留言,21830 like。 葉璇微博
鍾意就快D Share啦!