掃呢頁CODE去手機

2015年12月6日 星期日

德34DDD乳后 騷胸演繹7國女性點叫床 __,

今日同大家介紹,擁有34DDD上圍、被封為「德國乳后」嘅佐敦(JordanCarver),從來都唔會放過展示自己美好身材嘅機會;佢之前拍落咗一條名為「世界各地女性嘅叫床聲」嘅片段,俾粉絲摷出嚟「些牙」,近期竟然hit爆網絡喎!喺片中,佐敦示範咗法國、波蘭同意大利等7國女性嘅床上表現,咦,又做得幾盞鬼喎;佐敦聲稱做過吓「資料搜集」,先至拍呢條「叫床片」,而喺佢演繹下,法國女「溫柔又優雅」、波蘭女「平 ...






其他影片:>>






今日同大家介紹,擁有34DDD上圍、被封為「德國乳后」嘅佐敦(Jordan Carver),從來都唔會放過展示自己美好身材嘅機會;佢之前拍落咗一條名為「世界各地女性嘅叫床聲」嘅片段,俾粉絲摷出嚟「些牙」,近期竟然hit爆網絡喎!

喺片中,佐敦示範咗法國、波蘭同意大利等7國女性嘅床上表現,咦,又做得幾盞鬼喎;佐敦聲稱做過吓「資料搜集」,先至拍呢條「叫床片」,而喺佢演繹下,法國女「溫柔又優雅」、波蘭女「平淡又乏味」、英國女「不滿又要催」、意大利女「囉唆又誇張」、俄羅斯女「邊做邊隊酒」、德國女「又懶又刻板」、日本女「含蓄又內斂」,最後美國女性呢,就「床上嗌不停」。

講明先,以上評價絕不代表《壹》仔立場呀,不過又不得不讚佐敦,演繹得又幾傳神喎!
鍾意就快D Share啦!