掃呢頁CODE去手機

2015年12月6日 星期日

李幸倪Gin Lee:崔健狠批許志安 Gin Lee:好似有敵意 __,許志安,李幸倪,Gin Lee,安仔,

崔健(右)嘅言論引發近日的熱議。next1/1pre早前許志安參加內地歌唱節目時選擇廣東歌演出。next1/1pre評判之一嘅崔健話許志安點解要揀廣東歌,佢原全聽唔明。next1/1preGinLee話其實現場聽無咁重火藥味。next1/1pre係後期剪接令到成件事緊湊咗。next1/1preGinLee話崔健係Rocker,講嘢畀人嘅感覺有敵意。next1/1preGinLee相信崔健真係聽唔明 ...


崔健(右)嘅言論引發近日的熱議。

next 1/1 pre

早前許志安參加內地歌唱節目時選擇廣東歌演出。

next 1/1 pre

評判之一嘅崔健話許志安點解要揀廣東歌,佢原全聽唔明。

next 1/1 pre

Gin Lee話其實現場聽無咁重火藥味。

next 1/1 pre

係後期剪接令到成件事緊湊咗。

next 1/1 pre

Gin Lee話崔健係Rocker,講嘢畀人嘅感覺有敵意。

next 1/1 pre

Gin Lee相信崔健真係聽唔明廣東話歌。

next 1/1 pre

Gin Lee話近期四圍飛,否認被富二代力追傳聞。

next 1/1 pre

在香港發展的馬來西亞歌手李幸倪(Gin Lee)參加「中國好聲音香港演唱會2015」,非常性感。久未在香港露面的Gin Lee獻唱張學友的《愛是永恆》及《李香蘭》,再展示巨肺唱功。

提到有傳聞指Gin Lee獲富二代力追,她否認說:「冇呀,完全冇,成年飛來飛去,每個禮拜都飛,好忙,參加了兩個歌唱比賽。」對於內地歌唱比賽《中國之星》中,同騷「林憶蓮隊」的許志安獻唱廣東歌比賽,怎料被評審崔健狠評「聽不懂」,結果引起網上熱烈討論。對此,Gin Lee透露當晚與憶蓮一起收看該集節目播出,說:「件事其實火藥味冇咁重,係節目效果,剪到好似有火藥味咁,當日憶蓮在場幫安仔揀廣東歌,安仔都話唱廣東歌係佢使命。」問到她可會被嚇怕,不敢再以粵語歌參賽?她說:「之後有機會可以呀,但我畀人淘汰咗,唱咗兩集。」

提到崔健在節目中也不滿她的表現,Gin Lee無奈表示:「開頭我諗點解佢咁講,佢問我想聽真話定假話,我問過大陸嘅朋友,佢話佢冇惡意,佢係Rocker,講嘢令人覺得佢好似有敵意,其實佢冇嘢,同埋佢第一次上呢啲節目,可能緊張唔知講乜。」

Gin Lee力讚安仔表現不錯,可是每個人審美觀也不同,說:「其實崔健講得冇錯,佢真係唔明,唔識聽,語言冇共鳴。」她又表示暫時會留港籌備新碟,一月便宣布去向,有傳她北上參賽後身價三級跳,一個商場騷穩袋7萬元酬勞,她說:「我唔知喎,應該唔係真,睇吓咩騷啦,好難講,唱多啲咪收多啲。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前八集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第八集準決賽,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集嘅參賽者有張繼聰、「蝦頭」楊詩敏及陳瀅,到底最後邊兩個可以爭取到決賽席位?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!