掃呢頁CODE去手機

2015年12月16日 星期三

【根本冇參加《我是歌手4》】軒仔首開腔:好多大陸真人騷都有搵我 __,我是歌手,張敬軒,軒仔,中國,大陸,

大陸傳媒言之鑿鑿話張敬軒因為撐佔領,所以被飛出《我是歌手4》,又有報道指係因為大媽陳淨心舉報有功乜乜乜。黃秋生一早都講咗,totallyignore佢就得:而且陳大媽之前話檢舉盧凱彤撐佔領,但盧凱彤已表明冇收過封殺通知,大陸嘅job亦繼續傾緊。陳大媽似是多此一「舉」。至於話軒仔被退出《我是歌手4》,但軒仔同經理人Mani霍汶希都表示:冇參加,又何來退出?今日Mani回覆《蘋果》查詢時已回應咗:「公 ...




其他影片:>>






大陸傳媒言之鑿鑿話張敬軒因為撐佔領,所以被飛出《我是歌手4》,又有報道指係因為大媽陳淨心舉報有功乜乜乜。黃秋生一早都講咗,totally ignore佢就得:而且陳大媽之前話檢舉盧凱彤撐佔領,但盧凱彤已表明冇收過封殺通知,大陸嘅job亦繼續傾緊。陳大媽似是多此一「舉」。

至於話軒仔被退出《我是歌手4》,但軒仔同經理人Mani霍汶希都表示:冇參加,又何來退出?

今日Mani回覆《蘋果》查詢時已回應咗:「公司冇人落實過軒仔參加《我是歌手4》,所以唔存在退出問題。」問到湖南衛視有否邀請軒仔參加《我是歌手4》?Mani表示:「有探討過,但公司冇落實過軒仔參加,佢哋亦冇公佈過有軒仔。」晚上軒仔到金鐘PP出席由佢同王菀之配音電影《小王子》3D首映上,口徑一樣。

軒仔話,今日見到自己被退出嘅報道,都覺得好愕然,佢話:「我嘅期表係去到一月份,就係做澳門演唱會同頒獎禮,其他工作安排呢,Mani都話係冇嘅。其實好多大陸真人騷都有搵我,但就冇聽過呢回事(《我是歌手4》)囉。」

講到陳大媽,佢真係犀利喇,學秋生話齋,上綱上線一味靠屈,完全不講邏輯,但佢咁樣講一講,又大把人附和。依家佢咁樣高舉軒仔,玻璃心水兵又出動。軒仔話:「每個人都有權發表睇法同意見,但係我自己就得一個睇法,就係啲歌迷千祈唔好騷擾到人哋。網絡暴力係唔啱嘅。」

班大陸網民係咁喺微博FF,叫軒仔滾出大陸又話封殺又盛。零創意。軒仔對此謂:「其實要講嘅呢,去年已經講晒(去年都有傳過軒仔被玻璃國封殺)喇,而且今次呢件事都唔係事實,我都唔知道點回應。依家內地嘅工作仲係繼續,冇受過今次事情影響。」

講到秋生力撐佢,軒仔話:「吓係咩?佢幾時講0架?不過社會係包容唔同意見同睇法,大家嘅出發點只係得一個,就係想呢個社會穩定,人人有工開,大家都開開心心,越少紛爭越好啦。」

至於阿梅遺物再度被拍賣,軒仔之前亦曾出價,望保住阿梅遺物,今晚軒仔就表示:「今次件事交晒俾志偉哥統籌,我都覺得自己上一次好似有少少好事多磨,好似有少少推高咗個價。不過大家心態都係一樣嘅,今次就交俾前輩處理。我哋應該幫梅姐保留光輝同成果。」

攝影:沈健程
麥子樂﹑張敬軒及陳家樂出席《小王子》3D首映。
麥子樂

鍾意就快D Share啦!